- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz #16939776 #65 üzenetére
Userek 99%-a nincs tisztában a valós igényeikkel, így annak a gyártónak a termékét veszik amiből nagyobb a választék.
Én úgy fogalmaznék, hogy az userek úgy 90-95%-a olyan döntést hoz, amiről úgy gondolja, hogy szüksége van rá. Itt nem a választék a lényeg, hanem az, hogy az igényt kell "belekódolni" a vevőbe. Ez persze nagyon csúnyán hangzik, de erről van szó. Az is a vevőbe kódolt dolog, hogy szüksége van a 3D-re, most szüksége lesz a 4K-ra, ahogy anno belekódolták, hogy szüksége van a FullHD felbontásra is minden körülmények között. Az tény, hogy a vevő nincs tisztába a részletekkel, de ezzel minden téren így vagyunk. Akár TV-t, akár mosógépet, akár autót, akár házat vásárolsz...
A vevők jó része aztán a tapasztalatai alapján fog dönteni. Lehet szídni a marketinget például a plazma technológia bukása miatt, de a vásárlók 90%-a nem elsötétített házimozi szobában használja a TV-jét, például (tükörződő kijelző problémája). Így működik a világ...
Már most sok ilyen termék van, amit nem gazdaságos javítani, Majd a feléjük haladó hajókon vissza kell küldeni nekik azt az óriási mennyiségű szemetet amivel így beterítik a földet.
Úgy kezdjük, hogy ők azért gyártanak és forgalmaznak ilyen termékeket, mert igény van rá. Ha nem lenne igény rá, akkor kereslet sem lenne rá, így pedig gyártani sem lenne értelme ilyen termékeket. Vegytiszta kapitalizmus...
Valahol ott kellene inkább elgondolkozni, hogy tartós, de fejleszthető termékeket gyártsunk, mert így lehet a "szemét" problémát megoldani. Ezzel viszont van egy baj. A gazdaság arra van berendezkedve, hogy kiszolgálja a fogyasztói társadalmat. Arra, hogy a TV-jét lecserélje a polgár minden 3-5 évben. Ha nem így lenne, és mondjuk csak 10-15 évente cserélné le (mellesleg nagyon sokan anyagi okokból most sem engedhetik meg maguknak ezt), akkor ez az ágazat jelen formájában összeomlana. Ezért is kell nyomatni a 3D-t, 4K-t és így tovább.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.