Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kikikirly

    senior tag

    Amig nincsenek kint a 16 és 20gbos Ampere kártyák persze hogy ezt mondják zöld oldalon.
    Tudnám akkor miért terveznek kiadni 16gb-os 3070-et és 20gb-os 3080-at? :)

    Másrészt milyen jól hangzott DX12 istenitése során hogy a többszörös gpu kihasználtság, az Async compute és társai miatt csak úgy ,,izzani" fognak a multiprocesszorok stb. Fantasztikus előrelépés hogy nem hatékony GPU kihasználtságat sikerült leváltani pazarló memória menedzsmentre...

    Gépigények alakulására is kiváncsi leszek 2 év múlva amikor a játékok már csak a Next Gen konzolokra jelennek meg és nem fog limitálni a PS4/Xbox1 számítási kapacitása.

    [ Szerkesztve ]

  • kikikirly

    senior tag

    válasz Ciccuka #52 üzenetére

    Ezzel én is vitába szállnék.
    Nyers grafika igenis egyre szebb(modellrészletesság,objektum szám,textúrák felbontása stb, emberek, autók mennyisége).
    Azért érzékeled lassúnak a fejlődést mert úgy 8 éve elértünk egy olyan szintet aminél nem érzed kevésnek a grafikát. Gondolok itt pl a Quake 3 aréne steril/üres termeire VS GTA4 utcák is ki vannak dolgozva részletesen, emberek és autók járkálnak fel alá, szóval él is a város.
    Ettől még van fejlődés csak nem annyira szembeötlő.
    Fizikába tényleg nincs egetverő előrelépés, viszont ott vannak az animációk, animációk minőségébe és komplexitásába egyaránt történtek előre lépések. Vagy ott a sérülés modellezés, 2020-ban szinte minden AAA játékba van valamilyen formában, és mindegyik megvalósítás elég jól néz ki. Játékmechanikákról nem is szólva, mostanra minden játékba fejlesztheted a karaktert és felszerelésedet, eltérő felépítésű mellék küldetések, felfedezés extra lootokért stb.
    GTA 4 valóban minőségi ugrást jelentett minden szempontból.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák