Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Somatom

    veterán

    Vezettem mindegyiket (beleértve a tányérüléses, katonai ETZ -t is). Sztem ne erőltesd az 50ccm -et. A DT50 nagyságrendekkel jobb, mint bármelyik Simson (van Simson Endurom és vezettem DT50 -et is), de, ahogy a mondás tartja, a köbcentit semmi sem pótolja. Egy 250 -essel már el lehet indulni erre-arra. Van itthon MZ klub, velük is lehet túrázgatni. Nemrég volt itt, a logouton egy túrabeszámoló.
    Volt 150 -es Trophy -m, postás csúzlim, négygangosom, peregyesem, 150 -es és 250 -es ETZ -m. A 250 -esnek van pár típushibája.
    Eredetileg az egy négygangos blokk, amibe utólag belemókoltak egy ötödiket. A harmadik fogaskereke oldalkörmökkel kapaszkodik a mellette levő fogaskerék hornyaiba. A körmök széle megkopik és onnantól elkezdi dobálni a harmadikat.
    A lánc alulméretezett a teljesítményhez, könnyen szakad.
    Eredetileg bölcsővázas a konstrukció, később alakították át nyeregvázasra. A hátsó blokktartókat el tudja csavarni a blokk. Ha felülről megnézel egy 250 -es ETZ -t, akkor láthatod, hogy szinte mindegyikben ferdén áll a blokk. Ez persze nyírja a láncot is.
    Gyenge a lengővilla és műanyag a perselyezése. Még az oldalsztender is elcsavarja egy idő után.
    Szvsz. az a legjobb, ha az ember visszatér a kályhához. A 250 -es Trophy még bölcsővázas volt. Csak nagyon bután néz ki, meg az az early villa sem egy jó konstrukció. Jó lenne bölcsővázas, teleszkópvillás. Nos, ez volt az MZ ETS250.

    Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

Új hozzászólás Aktív témák