Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TheLázs

    csendes tag

    válasz elithun #20 üzenetére

    A robogó az más tészta. Főleg azért, mert Magyarországon élünk. Itt a robogó egy kávédaráló, amiből minden fojtást kireszeltek, 70-80-at is megy, és a hülyegyerek nyelezi, mert nyelezni kell, hiszen nem a főváros legbelsejébe való egy még így is viszonylag gyenge kismotor.

    Ha 125-ös négyüteműeket nézünk, sokkal halkabbak azonos teljesítmény leadásakor, és kiegészítő jogosítvánnyal az is vezethető. A vidéki hülyegyerekek (mint én is) meg ha kireszelik a motort, el kellene őket gáncsolni és rájuk borítani az egészet. Nekem "gyárias" simsonom van módosítások nélkül, és el kell, hogy mondjam, sok kismotornál halkabb, és még nem is volt ideje tisztességesen telekokszolódni a kipufogónak. Láttam a héten olyat, ami a gazdi elmondása szerint a 100000-en túl volt, annak alig volt hangja, és még egy tesztkörre is odaadta: terhelés alatt gyengébb volt ugyan kicsit, mint a friss gép, de nem erőlködött a hangja alapján.

    A robogóhergelős szubkultúrát kell felszámolni, nem pedig az amúgy vidéki használatra teljesen megfelelő járműosztályt szabályozatlan villanyfosokra cserélni, amit boldog-boldogtalan importálhat és vezethet minden nemű retorzió nélkül. A német szabályozás itt okosabb lenne a 25 km/h MoFa piacrajárós edisön kategóriával, és a régi segédmotorokra (bár én az újra is engedném) a 60 km/h-s határral.

    "Annyi mindenféléhez nem értek, hogy az már sokoldalúságnak számít” – Örkény István

Új hozzászólás Aktív témák