- Androidos tablet topic
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- OLED TV topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen egeret válasszak?
- 3D nyomtatás
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Autós kamerák
Hirdetés
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
El tudom kepzelni, hogy ha valahol kint hagyva lehul -20-30 fokra, inditas utan azonnal felmelegitik valahogy. Volt egy hir arrol is, hogy talan eleve ugy kellene tolteni is, hogy felmelegitik , mert akkor tobb toltesi ciklust bir.
Kicsi lepesekkel lepnek elore akkuk eseten es nem csodalkoznek azon, ha az olajipar, olajtermelo orszagok nem probalnanak megtenni mindent hogy lelassitsak, vagy eltemessek ezeket a kutatasokat, vagy ha tobb eszuk van, befektetnek ezekbe, felvasaroljak ezeket es hagyjak a kutatokat dolgozni, csak nem engedik piacra ebben a fazisban. Tul sok igeretes kutatasrol hallani es tul keves ezekre epulo termekrol. Korabban volt arrol hir, hogy japanban neves auto gyarto atall szilard elektrolitos akkura, par napja hogy a Tesla a kisebb kapacitasu modellekben cobalt mentes akkukat fog hasznalni.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
Ez azert nem azert alakult igy, mert a technologia nem tette lehetove, hogy akar 1 hetre kitolodjon az akkuido, hanem mert amikor valasztaniuk kellett, hogy akkuidoben tudjon tobbet vagy teljesitmenyben, featurelistaban, mindig az utobbit valasztottak.
Mondjuk tisztan akkutechnologia teren tenyleg nagyon kicsi fejlodes latszik.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
-
Füleske
addikt
Ez szvsz senkinek sem a meggyőződése. Sőt azzal sem írok remélem újat hogy hidegben a belső égésű autók is többet fogyasztanak. Hogy miért fogyaszt a villanyautó arányaiban jóval többet a változó körülmények miatt (hőmérséklet, sebesség) ami a belső égésű autónál nem annyira számít az az eltérő hatásfokban keresendő és nem az akkuban. [link]
-
Füleske
addikt
Nem látom itt sem hogy leírta volna valaki is hogy ez a meggyőződése. A villanyautó akkuja nem ugyanaz az akku ami a telefonban van. Erre írtad hogy szerinted nem függ attól hogy mibe tesszük. Ez valóban igaz, csak értsd már meg hogy nem ugyanaz a kémia, és a 0 fok az nem ugyanaz mint a - 60. Még ha mindkettőt lítium akkunak is hívják. Ha nem hiszed ott a linkem a 42 - es hsz - ben, elolvashatod.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC
- AKCIÓ !! M3 Chip - MacBook Pro 14" 8C CPU / 10C GPU / 8 GB/ 1 TB / Bontatlan / Magyar
- Tidradio td-h3 akkumulátor
- HP ZBook Studio x360:i7 9850H,32GB,512GB,P2000,15.6" UHD 3840x2160 TOUCH 600nit 100%AdobeRGB,HP gari