- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- E-book olvasók
- HDMI topic
- Nagy mennyiségű belső dokumentum szivárgott ki a Delltől
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
Hirdetés
-
Hamarosan bárki hazavihet egy Apple Vision Pro headsetet
it A Bloomberg szerint az Apple arra készül, hogy az USA-n kívül is piacra dobja a drága Vision Pro headsetet.
-
A Princeton újraértelmezte az ultrakompakt hordozható SSD fogalmát
ph A cég terméke ránézésre egy apró pendrive-nak tűnik, de valójában nem az.
-
Elvörösödik az Xperia 1 VI
ma Újabb kiszivárgott képek, pontosított specifikációk a japán csúcstelefon kapcsán.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz Döglött Róka #106 üzenetére
Nemá, pls.
A számítási hiba: A strafe jump, ami egy kódban lévő bug végeredménye, csak úgy döntöttek, hogy érintetlenül hagyják. A bug egyszerű matematikai alapokon nyugszik: amikor egy iránygombot lenyomsz, a mozgási sebességedhez az engine hozzáad egy egységvektort az adott irányba, de a végösszeg soha nem normalizálódik, aminek az lesz a végeredménye, hogy ha a player modellt a jelenlegi kinetikus vektortól számítva 90 fokon belül elmozgatod, túlléped a saját (vég)sebességedet. Máris lehet ultrasmooth keresztülfolyni a mapon. Nyilván, ha ezt brute force erőltetik, silány lesz a produktum (QC).
Fix frame rate-eken van helyén a fizika, ez id Tech 3 vonatkozásában 125, 250 és 333 fps.Amúgy a rocket/grenade (pineapple, ha korhűek akarunk lenni) jump helyzete is érdekes, hiszen nem egy szándékosan implementált feature-ről van szó, hanem a jól beállított fizikai jellemzők mellékterméke volt.
A vicc az, hogy pl. id Tech 3-ból <333 a mai napig használnak kódrészleteket, lásd CoD-ok.
Attól, hogy egy motor "flottul" működik (ami amúgy a zseniális id Tech 1-re és id Tech 3-ra mindenképpen elmondható!), még mindig jobban folyik a 100+ fps, mint a 60, és hogy ennek még inkább értelme legyen, kell a magas képfrissítéssel rendelkező kijelző.
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen