- Azonnali processzoros kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Így építsd a billentyűzeted!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Egérpad topik
Hirdetés
-
Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
it A Cisco azt mondja, hogy a hackerek átjutottak a biztonsági eszközein, és a kormányok hálózatain keresztül kémkedtek, az ügy globális kiterjedésű.
-
Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
ph A vállalat engedélyezte az AMD Fluid Motion Frames eljárását.
-
Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
ma Középkategóriásak a specifikációk, ha az SoC-t és a kamerákat nézzük, de itt a kiemelt figyelem a hangra összpontosul, abban pedig egyedi dolgokat kínál a készülék.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Kolondrum #34 üzenetére
"Mennyire sok a SUV ellenes. "
Logikus. Nagyvárosban fokozottan tolja ki magából a szennyezést. Nehezebb parkolni vele, nagyobb helyet igényel. Évente legfeljebb néhány nap van, amikor bármely előnyét lehet igénybe venni az ösz.kerék meghajtásnak városban. Offroad üzemmódban sem teljesít túl jól. A helyzetet tovább rontja, hogy a látszólagos kényelme miatt az idősebb korosztály is vásárolja. A kocsi méretei miatt viszont sokszor bizonytalankodnak.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
válasz Feketelaszlo #46 üzenetére
"Jól lehet, az a német autógyártókat minősíti, hogy 40 éve sikertelenül próbálják lemásolni a japánok JIT módszereit,"
Általában nem lehet a német autógyártókat egy kalap alá rakni.
Ha megnézed, a BMW a mai napig egyedi autókat gyárt. A gyártás szempontjából teljesen lényegtelen, hogy mechanikus vagy motoros ablakemelőt kér a vásárló. Az az alkatrész kerül a szerelő kezébe, amit megrendeltek. Sőt az üzemekben gyártható autókat nem típus szerint csoportosítva gyártják, hanem szín szerint. Az automata festőrobotok "csak" 4 szín között tudnak gyorsan váltani. Ezért a ritkább színű autókat az éjszakai műszak gyártja. Ehhez és a megrendelés sorrendjéhez igazítják a gyártásba kerülés időpontját.
Ha egy jármű vagy alkatrész nem felel meg a minőségi előírásnak, kirakják a gyártásból. A jármű gyártása újra indul. A hibás vagy félkész autót majd később kijavítják ha lehet.A kis autók gyártása nem a gyártók óhajából szorul vissza. A gyártók azt akarnak gyártani, amit megvesznek a vásárlók. A probléma inkább az EU környezetvédelmi előírásainak szigorodása. Ma már az 1 literes 3 hengeres motorok is egyre nehezebben teljesítik az előírásokat. A Mitsubishi be is szüntette ezen motorok felhasználását. Helyette 1.2 literes motorokat raknak a kis autókba.
A Mitsubishi Space Star forgalmazása tavaly 22 ezer eladott példánnyal zárult az ADAC szerint. Gondolom a 10 ezer euró alatti ára ellenére nem ráfizetés a gyártónak.Kicsit ide tartozik. Az ADAC közzétette a tavalyi év statisztikáit, az előző év segítségnyújtásairól.
https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/unfall-schaden-panne/adac-pannenstatistik/Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
"...abba az irányba tart európa jobbik fele (+budapest) hogy csökkentsék a városi autózást. Ha nincs városi autózást, nem kell városi autó."
Ahhoz olyan tömegközlekedés kell, ami képes kiszolgálni a megnövekedett igényeket. Az elmélet ott bukik meg ha autóval 12 km és tömegközlekedéssel 30 kilométer a távolság. Városnézéssel összekötött 2-3 x hosszabb utazási idő, naponta kétszer nem alternatíva.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
"Térképen meghúzzák a határt. Aki autóval azon belül akar menni, az csenget 10 rugót. "
Izomból mindent meg lehet oldani, csak a valódi problémákat nem.
Először a használható alternatívát kell biztosítani. Utána határt sem kell húzni.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
"Ahol össz. napi kétszer megy a sárgabusz, ott még megértem a "jajjaj nincs használható alternatíva" érvelést."
Szerinted alternatíva a tömegközlekedés azon esetben ha.
Autóval normál forgalomban 13 perc, torlódásban 25 perc a menetidő.
Tömegközlekedéssel alapból legalább 50 perc. Csúcsidőn kívül, amikor ritkábban járnak a járatok, több mint egy óra. Ha késik az egyik járat, akkor adj hozzá 18 - 20 percet, mert a csatlakozás az orrom előtt megy el.Komolyan kérdezem. Valóban alternatívának gondolod a napi 30-40 perc autózást, a tömegközlekedés laza 2 - 2.5 órájával szemben?
Hozzá teszek egy válasz könnyítő kérdést.
Ha a munkába járás üzemanyag költsége alacsonyabb, mint a havi bérlet díja, az mennyiben egyszerűsíti a válaszodat?Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
A gazdaságos autógyártás alappillére az optimalizálás.
Az a jó alkatrész, amit lehetőleg az összes modellben fel lehet használni.
Ebbe a motor is bele tartozik. Ugyan azt a motort kapod meg fizikailag, több eltérő teljesítmény szintre beállítva.
Ez más gyártóknál is hasonlóan működik. Például a processzorgyártók is ezt a megoldást alkalmazzák.
Minden esetben a teljesítményt vásárolod meg és nem a motor beltartalma szerint fizetsz.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
válasz parandroid #78 üzenetére
Nyilván ennek van komfortos megoldása. Éves behajtási engedélyeket kell vásárolni. Nyilván nem lesz olcsó. Ez szűri is az igénylőket.
Ettől függetlenül a belváros egy része tönkre fog menni. Bizonyos méret és súly fölött nem fognak tömegközlekedéssel vásárolni az emberek. Mondjuk a bútort félkész állapotban árusító vállalkozásokat ez nem érinti. Már korábban kiköltöztek a külső zónákba.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
"Én minden autós dolgot igyekszek hétvégére időzíteni, mert akkor lehet közlekedni. Egyébként mi nincs a külső zónában?"
Munkahely.
Nem a bevásárlással van gond. Legalább is azoknak akik a külső zónába laknak. Ráadásul tudod, hogy a németeknél vasárnap legfeljebb a benzinkutakon lehet vásárolni, aranyáron. Szombaton viszont életveszélyes a közlekedés. Azok vannak kocsival úton, akik hétközben tömegközlekednek.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
"Írtam, hogy az agglóból az a ilyen autós melóba ingázást be kéne szüntetni."
Ezt hogyan gondolod?
Ha kapok havonta ezer eurót, mert a város mellet lakok, akkor hiányzó pénzt a saját erőmből teremtem elő.
Egyébként írót malaszt a hozzászólásod.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
Nem ezret kapok, csak ha valaki ennyit hozzám vágna a két szép szememért nem utasítanám vissza.
Adhatna 10K-t is, de abból könnyen lenne botrány. Én a kicsit is becsülöm nekem elég a plusz 1.000 havonta.De nem is a lényeg. Inkább az, hogy hiába nyomják az okosságokat a tömegközlekedésre történő átállásra. Ha nincs meg a megfelelő infrastruktúra, a hóemberre könnyebb lesz rábeszélni, hogy jót tesz neki a napsütés, mint az autóval ingázókra rábeszélni, hogy jobb nekik a tömegközlekedés és csak napi 2 órával tart tovább, mint az autózás. És csak háromszor kell átszállni, ami szinte semmi az autóvezetés fáradalmihoz képest.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Politika
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Óra topik
- Windows 11
- További aktív témák...