- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Vezetékes FÜLhallgatók
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Gaming notebook topik
- OLED TV topic
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
nyisziati
veterán
Nyugaton biztos így lesz, de ahol 2 ezerért tankolnak egy BMW-be, ott nem hiszem, hogy ez elterjed.
-
-
nyisziati
veterán
Én szeretek vezetni, de amikor este hazaindul az ember fáradtan, és többszáz kilómétert kell lenyomni egyhangú autópályán, akkor az veszélyes is tud lenni.
Városban talán nem annyira praktikus az önvezető autó, viszont itt meg azt a pár ön- és közveszélyest kellene leváltani, akikre pl. esős időben jön rá a siethetnék, és az amúgy se gyors forgalmat pikk-pakk teljesen lebénítják egy csúnya balesettel. Sőt, mostanság már eső se nagyon kell. Valamiért sokan megkergültek, és ez egyre inkább tendencia.
Muszáj megállítani, mert egyre rosszabb lesz.
Ha ki kell emiatt csavarni a kezükből a kormányt, akkor ki kell, de ne haljon már meg ilyen emberek miatt 60 ember 2 hónap alatt. Amikor ezek a balesetek TELJES MÉRTÉKBEN elkerülhetők lettek volna.
Vagy mint a román kisbuszos, aki 7 embert rántott magával a halálba. -
nyisziati
veterán
válasz tha_answer #69 üzenetére
Na hát abban kb. biztos vagyok, hogy így vagy úgy, de a "fontos emberek" nemigen fognak fizetni. Talán egy minimális összeget.
Ez még mindig a "gyevi bírók" országa. -
nyisziati
veterán
Nem is kéne.
Elég a négykerekűről letiltani. Bringán, motoron max. önveszélyes lenne, de ezt ő is tudja egyébként, önként az életbe nem ülne föl ilyesmire. Az ilyen beállítottságú emberek zsigerből "mindenellenesek", ami nem egy jobbfajta autó, ezt tapasztaltam. Neki "tank" kell, még a gyöngébb kocsikat is leszólja (pl. Suzuki).Ha megfigyeled, nem lehet véletlen, hogy a legtöbb rommátört járgány, ami tréleren van, valamelyik prémium márka nem olcsó típusa.
-
nyisziati
veterán
Nem jól értelmezted, amit mondtam.
A "letiltani" ebben a kontextusban - tehát a korábbi hsz-eim fényében - azt jelenti, hogy mindenki számára az önvezető autó lesz a jövő. Akár gyogyós, akár agresszív, mindenki HELYETT az AI fogja majd a kormányt.Csak míg egy normál sofőrnek ez megváltás lesz, hogy nem kell száz kilómétereket levezetni fáradtan, addig egy agresszív sofőr letiltásként éli majd meg.
[ Szerkesztve ]
-
nyisziati
veterán
Szerintem ez még nem.
A kizsákmányás az olyan kijelentéseknél kezdődik, hogy "55% vagy semmi.". Mármint profit. Ami azóta 70% (Apple).Meg amikor a vezetők már 100-szor annyit keresnek, mint a melós. Már Amerikában is egyre erősebb a zúgolódás emiatt. Pedig ott aztán a fórumokon erősen védik a kapitalizmust, de ez az aránytalanság már nekik is sok.
Főleg, hogy a gazdasági válságnál a bankvezetők - akik az egészet okozták -, kisírtak egy csomó segélyt Obamától, aztán milliós (!) bónuszként szétosztották a pénz nagy részét egymás közt. Azért ez már az arcátlanság csúcsa.
[ Szerkesztve ]
-
nyisziati
veterán
válasz tha_answer #137 üzenetére
Na ja, az elosztás...
Kb. harmada az élelmiszernek a kukába kerül a nyugati államoknál, de szinte eszükbe nem jut eljuttatni az éhezőkhöz.
Persze, majd ha Erdogan rájuk enged 1-2 milliót, akkor fog kapkodni a sok képmutató "humanista"...
Addig meg mi vagyunk a "rosszfiúk", akik nem engedjük, hogy ellepjék őket az illegális gazdasági bevándorlók, és támogatjuk Erdogant, hogy folytassa a visszatartó politikáját. -
nyisziati
veterán
válasz tittipecci #173 üzenetére
Ez egy nagyon jó összefoglaló.
A car sharing sikertelensége főleg errefelé érthető, nálunk nem tart ott a kultúra, hogy használati eszköz az autó, itt még trófeaként néznek rá sokan.Az elektromos autó szintén klassz dolog, csak drága. Nálunk sokáig kuriózum marad.
A kis hatótávról nem beszélve.
Akiknek lenne rá pénze, és ki is használnák, pl. az Európát rendszeresen járók, azok a kis hatótáv miatt, és a sok ideig tartó töltés miatt nem tudják használni.A legérdekesebb kérdés az önvezetés felelőssége.
Valóban nehéz kérdés, mert bár jóval kevesebb baleset történt ezek által az autók által, viszont a megtörtént esetek annyira bicskanyitogatóak voltak, hogy azt nem lehet annyiban hagyni. Pl. amikor a belső sávban "parkoló" autót nézte hirdetőtáblának a rendszer és belerohant (ha jól emlékszem).
Ehhez igencsak fejlődnie kell az AI-nak, hogy képes legyen értelmezni ilyen helyzeteket. Plusz nemcsak egy (!!!) kamera kellene, hanem szerintem vagy 5. Előre 2, plusz oldalanként 1. Meg a radar. -
nyisziati
veterán
-
nyisziati
veterán
válasz #06658560 #182 üzenetére
Egy bekanyarodó kamion láttán bármelyik autós egyszerűen fékezett volna. Lehet, hogy így is baleset történt volna, de nem halálos kimenetelű.
A Tesla szoftvere viszont felülbírálta az egyszerű ember látását - hirdetőtáblának aposztrofálva egy kamiont. Ez egyértelműen AI hiba, ami visszavezethető a formafelismerés hiányosságaira.
És már elnézést kérek, de amíg ezeken nem kerekednek felül, addig én erős fenntartásokkal kezelem az önvezető autókat. -
nyisziati
veterán
Ja...
És ez Kelet-Európa.
Nézd meg Ázsiát, Dél-Amerikát, Afrikát... A kilóméter magas hegyek oldalán párméteres peremen egyensúlyozó buszokat, a többtízezer autóból álló dugókat, a svábbogár módban közlekedő oroszokat...
Ezekben az országokban kb. sose lesz olyan infrastruktúra (és vezetési kultúra), hogy az önvezető autóknak bármilyen jövője legyen.
Kb. Észak-Amerikára, Nyugat-Európára, Japánra meg Ausztráliára van ez az egész szabva.Már nálunk sem gondolnám, hogy akár egy rosszul kitáblázott-felfestett útfelújítást túlélne egy Tesla. Vagy egy kintfelejtett 30-as táblát... Letolná egy hátulról 90-nel érkező kamion.
[ Szerkesztve ]
-
nyisziati
veterán
Ezek szerint megint megpróbálták eljátszani a jófiút a nagy autógyártó cégek, de mihelyt kiderült, hogy ez inkább zsebbenyúlós buli, mindjárt meghagyták ezt a részt az autótulajoknak...
Sejtettem. A fiatalok egy bizonyos korig talán hajlandóak is lennének erre, de amikor családja lesz az embernek, már nem egy szem magában kóricál a nagyvárosban, mindjárt fontosabb lesz a folyamatos rendelkezésre állás.
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Vezetékes FÜLhallgatók
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- OpenMediaVault
- Autós topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Xbox tulajok OFF topicja
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...
- ASUS TUF GAMING A15 - GAMER LATOP
- Lenovo ThinkCentre M93p i5-4590, 16GB, SSD+HDD+WIFI+BT
- Eladó Dell Optiplex 5040 PC (i5-6500, 8GB ram, 256GB SSD, win10-11 oem dell gyári)
- Csere Gamer laptop-telefon LIAN LI ROG 011 XL DYNAMIC/r5 5600x/16gb/ msi b550/1.5tb ssd/3tb hdd
- 16GB Samsung DDR4 2400MHz M471A1K43CB1-CRC (2 x 8GB) SO-DIMM laptop memória