- Autóhifi
- Canon MILC: EOS R és M topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Gaming notebook topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen videókártyát?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Videós, mozgóképes topik
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
-
Homeworld 3 - Amit a játéktól várhatunk
gp Akik a drágább verziót vették meg, már játszhatnak a teljes változattal.
Új hozzászólás Aktív témák
-
doongoo
addikt
Trés frissítéshez infó: rákérdeztem tőlük az alábbi formában:
"A kérdés szövege:
Tisztelt Ügyfélszolgálat! Két kérdésem lenne Önök felé: 1 - Mikorra szándékoznak a készülékemre (Samsung Galaxy A8 (2018)) a legfrissebb frissítőcsomagot kiadni? Az Önök által legutóbb kiadott csomag még az A530FXXU3BRJ4 build számú (2018.11.18-i kiadás) és csak az október 1-i android biztonsági frissítéseket tartalmazza, ugyanakkor a készülékre már elérhető a szolgáltatótól független A530FXXS3BRL1 (december 1-i biztonsági csomaggal) buildszámú firmware is, ami ez egyik hazai versenytársuknál már el is érhető, de a másik versenytársuk is egy buildszámmal Önök előtt jár már (...BRK3). Munkára is használom a készüléket, ezért fontosak a biztonsági frissítések számomra, de úgy tűnik, Önöknél erre nem számíthatok elfogadható ütemben. 2 - a második kérdésem kapcsolódik az elsőhöz: érdeklődnék, hogy amennyiben a Samsung hivatalos szoftverével (Odin) a legfrissebb független buildet (XEH) telepítem a készülékemre a naprakész frissítések érdekében, azzal a garanciám érvényes marad-e? Válaszukat előre is köszönöm!"És a válaszuk:
"Köszönjük, hogy levelével ügyfélszolgálatunkhoz fordult.
Szeretnénk tájékoztatni, hogy készülékéhez a frissítéseket a gyártótól kapjuk, amint megérkezik továbbítjuk az előfizetők felé. Türelmét kérjük.
A készülékek jótállása csak akkor érvényesíthető és a gyártói szervizek a garanciális javítást csak akkor végzik el, ha rendeltetésszerű használt során hibásodott meg. Jótállási kötelezettséget kizáró ok lehet tehát például:rendeltetésellenes használat során a készülék fődarabja törött, leégett;
a készülék beázott, folyadék indikátor matrica elszíneződik;
a készülék kijelzője törött;
a készülék illetéktelen személy által javított;
illegálisan módosították a készülék szoftverét;
nem a hivatalos beszerelő által végzett gépkocsiba szerelés
a készülékben tárolt és hátlapon lévő IMEI szám nem azonos, illetve a gyári IMEI címke hiányzik vagy sérült;
a készülék rendszercsatlakozója sérült.
A jótállást kizáró okok a jótállási jegyen, illetve a gyártó által meghatározott feltételek között olvashatóak. Ilyen esetekben a készülék javítását a gyártói szerviz csak térítéses keretek között vállalja"
Új hozzászólás Aktív témák
- Kutya topik
- Diablo IV
- Autóhifi
- Homeworld 3 - Amit a játéktól várhatunk
- Canon MILC: EOS R és M topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Marvel Snap
- Xbox tulajok OFF topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- iPhone 14 PRO 256GB deep purple (lila) makulátlan állapotban
- Bomba áron új iPhone 15 Pro gyárilag kártya-független, apple világgaranciával
- új, bontatlan, iPhone 13 kártya-független, apple világ-garanciával
- Bomba áron új, bontatlan, iPhone 15 kártya-független, apple világgaranciával
- új, bontatlan, iPhone 14 gyárilag kártya-független, apple világgaranciával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest