Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • doongoo

    addikt

    Trés frissítéshez infó: rákérdeztem tőlük az alábbi formában:
    "A kérdés szövege:
    Tisztelt Ügyfélszolgálat! Két kérdésem lenne Önök felé: 1 - Mikorra szándékoznak a készülékemre (Samsung Galaxy A8 (2018)) a legfrissebb frissítőcsomagot kiadni? Az Önök által legutóbb kiadott csomag még az A530FXXU3BRJ4 build számú (2018.11.18-i kiadás) és csak az október 1-i android biztonsági frissítéseket tartalmazza, ugyanakkor a készülékre már elérhető a szolgáltatótól független A530FXXS3BRL1 (december 1-i biztonsági csomaggal) buildszámú firmware is, ami ez egyik hazai versenytársuknál már el is érhető, de a másik versenytársuk is egy buildszámmal Önök előtt jár már (...BRK3). Munkára is használom a készüléket, ezért fontosak a biztonsági frissítések számomra, de úgy tűnik, Önöknél erre nem számíthatok elfogadható ütemben. 2 - a második kérdésem kapcsolódik az elsőhöz: érdeklődnék, hogy amennyiben a Samsung hivatalos szoftverével (Odin) a legfrissebb független buildet (XEH) telepítem a készülékemre a naprakész frissítések érdekében, azzal a garanciám érvényes marad-e? Válaszukat előre is köszönöm!"

    És a válaszuk:
    "Köszönjük, hogy levelével ügyfélszolgálatunkhoz fordult.
    Szeretnénk tájékoztatni, hogy készülékéhez a frissítéseket a gyártótól kapjuk, amint megérkezik továbbítjuk az előfizetők felé. Türelmét kérjük.
    A készülékek jótállása csak akkor érvényesíthető és a gyártói szervizek a garanciális javítást csak akkor végzik el, ha rendeltetésszerű használt során hibásodott meg. Jótállási kötelezettséget kizáró ok lehet tehát például:rendeltetésellenes használat során a készülék fődarabja törött, leégett;
    a készülék beázott, folyadék indikátor matrica elszíneződik;
    a készülék kijelzője törött;
    a készülék illetéktelen személy által javított;
    illegálisan módosították a készülék szoftverét;
    nem a hivatalos beszerelő által végzett gépkocsiba szerelés
    a készülékben tárolt és hátlapon lévő IMEI szám nem azonos, illetve a gyári IMEI címke hiányzik vagy sérült;
    a készülék rendszercsatlakozója sérült.
    A jótállást kizáró okok a jótállási jegyen, illetve a gyártó által meghatározott feltételek között olvashatóak. Ilyen esetekben a készülék javítását a gyártói szerviz csak térítéses keretek között vállalja"

Új hozzászólás Aktív témák