Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gbors

    nagyúr

    válasz Abu85 #246 üzenetére

    igen, abban igazad van, hogy itt van már az ideje a shader alapú AA-nak (bár ha már itt tartunk, akkor a ROP-ba drótozott MSAA-t sem lehet akkora nagy kunszt felokosítani több render targetre :D ) - de mivel a játékgyártók többnyire inkább adják ki a játékaikat AA támogatás nélkül, mint hogy ezt megcsinálják (a Vegas 2-ben amúgy milyen megoldás van?), a 3800-as kártyák ilyen irányú előnye sajna beteljesületlen potenciál marad.

    a másik érdekes dolog a GeForce-ok gyengélkedése ezen a területen. elvi síkon a felépítésük előnyösebb erre a célra (még a 16 ROP-os G92-é is), mert a 2-2.5x akkora shader clock miatt kevesebb az erre a célra lefoglalt, de ki nem használt shader kapacitás :F

    a Crysis-es dolog mögötti gondolatokkal meg teljesen egyetértek - én a magam részéről elég szomorúnak tartom a játékiparban tapasztalható átlagos igény(telenség) szintet...

    Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

Új hozzászólás Aktív témák