Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz F-ECT$ #4202 üzenetére

    Nyomtam ma Le Mans-t reggel: a 7. kör végén telibevertem a sikánban a falat!
    Utána esély se volt gyors kört menni, a 381-es végsebességből 360 maradt.:O
    Pedig előtte volt már 2:37-es kör is. És még úgy is 27:27 lett az összidő, hogy
    az utolsó körök a sérülés + a lekörözések + hibák miatt ~8-10 mp-et lassultak.

    Ha már uncsi 7-8 km-rel nyerni, legalább próbálok "jó időt" menni levágásokkal:
    már az is megfordult a fejemben, hogy rá kéne rakni a maradék tuningot.:R
    (De a következő motortuning magában 110 gold, alig ad hozzá valamit: felejtős!
    Sosem termelné ki, hogy pár másodperccel hamarabb fejezem be a farmolást.)

    Azért benéznék szívesen 26-os összidőbe. Nincs jelentősége: a poén kedvéért.
    Amúgy botok is gyorsultak azóta (vagy az új verzió, vagy vmi): Pompi pl. 29:24
    Szerk: Sunyista 28:35, de ez már annyira nem is meredek. Kéne fullos Toyota.

    Ja, és rájöttem a legjöbb körkijelzős bugra egy másik versenyen: összidőt azt
    megad (hasraütéssel, hisz' nem szimulálja le a futam végét!), de az utolsó kör
    köridejét nem adja meg, így az előző körök közül adja a legjobbat, ezért lehet,
    hogy "kamu" időt ír oda, és mondjuk egy 2 körös összideje kevesebb, mint az
    ott látott idő megszorozva kettővel... Szóval nem a mérés rossz, csak a futam
    vége után, aki nem ért be, annak az utolsó köre nem ér, aki beért, azé igen.:DDD

    Ui: ezzel csak azt akartam mondani, hogy a törés az tuti ront a teljesítményen.
    A füvezés az meg nem(:D), csak esetleg közvetlen utána tud megcsúszni. Tán
    mert füves gumit szimulálnak. Vagy csak azért, mert olyankor (hogy ne legyen
    olyan könnyű mindig vágni) néha bele-beleránt a kormányba (nagyon durvákat).

    [ Szerkesztve ]

  • DigitXT

    félisten

    válasz Kronok #4276 üzenetére

    A gyorsulása még hagyján (az nem baj, hogy nincs benne nyomatékváltó*),
    viszont egyelőre a végsebesség édeskevés ehhez a Speedwayes mókához.
    (Amúgy az tetszik benne, hogy nem vált vissza sem, így nem rángatja meg
    a hátsó kereket a kanyarban, ha fékezel: nehezebb vele ezért megcsúszni.)

    *: gondolkodtam, hogy akkor minek rajzolja ki a váltókat?:D Üresbe ki lehet
    dobni... ami Drag Race-ben hatalmas ötlet, el is veszítettem a futamot LOL.

    Btw. közben nyomtam pár Le Mans-t is - 2:47-es köröket tudó botot (is) ad,
    bár az nem probléma ha én 2:37-eket megyek. Benéztem már a 26 percbe,
    erre hirtelen felindulásból raktam rá tuningot. De egyelőre nem hoz áttörést:
    könnyebb vele "jó időt" menni, mert 4 km/h-val több a végsebesség - de az
    igazán jó időhöz nagyon ki kell jönnie a levágásoknak. Az meg mázlifaktor.

  • DigitXT

    félisten

    válasz Terapeuta #9460 üzenetére

    Nincs mit. Az áprilisi HSZ-ben is van elírás, mert 95.1-es volt, ahogy februárban.
    Viszont azóta, hogy ráraktam a maradék tuningot is, sehol se vagyok a 2:37-től!

    Szerk: emlékeim szerint a valaha futott legjobb köröm valami 2:35 volt. Egyszer.
    Természetesen tökön-paszulyon át, ahogy kell, ha csak "gyorsan" farmolsz.:R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák