Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dezz

    nagyúr

    válasz Fiery #20 üzenetére

    Akkor máris két okát is láthatjuk, miért nem az OpenCL kódot adják, hanem a binárisokat:
    1. Nem open-source fejlesztés.
    2. Az OpenCL fordítók hibáinak kikerülése.

    Nem vágnak el semmit, hiszen az újabb verziókban szállíthatnak binárisokat újabb/egyéb GPU generációkhoz/architektúrákhoz is.

    OpenCL kernel = OpenCL forráskód, nem? Mert akkor lásd fenti 1. pont!

    Ti sem OpenCL forráskódot adtok, hanem binárist. Akkor higgyem azt, hogy nektek is a cégek készítik el a GPGPU-s részeket? Egyébként ti külön binárist adtok a különféle GPU-khoz?

    BTW, éppen erre a problémára nyújt megoldást a HSA: a HSAIL bytecode nem forráskód, miközben többféle GPU-ra továbbfordítható.

    Nincsenek leejtve az Nvidia és Intel felhasználók sem, csak ha egyszer az AMD finanszírozza a GPGPU-s változatot, akkor joggal kér cserébe némi előnyt a támogatásban.

    "A lassan futas pedig nem jo erv, hiszen me'g egy lassu GPU is gyorsabban dekodolja a HEVC-t, mint egy mainstream x86 CPU."

    Azért érv, mert ha lassabban futna pl. Nvidián, mint elvárható lenne, azzal kitették volna magukat az Nvidia és/vagy Nvidia fanok támadásának, hogy ez biztos szándékos húzás, ami etikátlanabb, mint későbbre halasztani a támogatást.

    Korábban kérdezted, miért terjed olyan lassan az OpenCL alkalmazása? Nos, talán mert az Intel egyelőre inkább az SSE/AVX-es fejlesztést támogatja. Ezzel is valamilyen módon versenyeznie kell az AMD-nek.

Új hozzászólás Aktív témák