- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
CzGöbe
tag
Tapasztalataim szerint a finish úgy működik, hogy ha befejezted a WU-t, akkor már nem keres újabbat, tehát nem állítja le egyből a feladat közepén. A WU számítás el is veszik, ha nem fejezed be a megadott (több napos) határidőn belül. Annyi van, hogy tudod állítani 3 és 30 perc között a checkpointok sűrűségét, hogy ha leáll, vagy bezárod számítás közben, akkor csak a legutolsó checkpoint óta számolt eredmények vesznek kárba. (És feltételezem hogy egyik gépen félbehagyott WU-t sem fog folytatni a felhasználóneved alatt egy másik gépen elindítva a klienst, mint ahogy itt fentebb valaki várta.)
Engem az zavar, hogy a WU keresési idő exponenciálisan növekszik, 13 kísérletnél azt látom most, hogy már 5+ óráig nem is néz új feladat után.#Amíg a föld kerek, mindig lesznek rockerek, de mivel a föld ovális, éljenek a techno partyk tovább is!