- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#54625216
törölt tag
A VR topikban állandó téma, hogy az USB3 chipsetek igen nagy százaléka nem teljesen kompatibilis az USB3 szabvánnyal és így az Oculus Rift CV1 szenzorai nem működnek rendesen.
Mindig el kell magyarázni, hogy nem, ez nem az Oculus sara, hanem az alaplapgyártók használtak eleinte trágya USB3 chipseteket, hogy minél hamarabb rányomhassák a dobozra, hogy USB3. Mivel a többséget az USB3-ból csak a külső drive sebessége érdekli a gyártók nem foglalkoztak olyan részletkérdésekkel, mint pl. késleltetés, pedig benne van a szabványban.
Soha semmilyen balhé nem lett belőle, pedig néhány kivételtől eltekintve szinte az összes usb 3 kontroller chip érintett és egyik gyártó sem ismerte el hivatalosan a hibát.Úgyhogy ehhez képest egy filléres hardveren egy ilyen pitiáner probléma tényleg inkább tűnik szőrszálhasogatásnak, mint komoly hibának, amit ráadásul elismertek és hamarosan javítanak.