Hirdetés
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kickass
őstag
gondoltam hozzászólok, mivel elég sokat postázok, ráadásul sok külföldi rendelésem van, először is leszögezném h soha semmilyen csomagom nem tűnt el sérült meg vagy érkezett meg hiányosan (egyetlen esettől eltekintve amikor egy fülhallgató csomagjából csak a boriték érkezett meg, de abból is küldtek másikat, érdekes a külföldi mentalitás a srác fejében meg se fordult a gondolat h én akarom átverni és ezáltal még egy fülesre szert tenni, ez is megérne egy írást.....)
általában az értéktelenebb dolgokat főleg ha nagy vagy nehéz belföldi postacsomagként küldöm, másnapra ott van az esetek többségében ott van, ha értkésebb a dolog és szintén nagy vagy doboz akkr időgarantált postacsomagként repül (ment már igy iPhone más értékes telefon és hardver is szerencsére mind célbaért eddig kopp-kopp-kopp), ha lvél vagy belefér pufi boritékba is akkor ajánlott elsőbbségiként, nekem mindig az a lényeg h nyoma legyen ha vmit elküldtem, elvileg ugye azt gondolná az ember ha vmi könyvelve az nem tűnhet el, hát sajnos erre is van ellenpélda
én alapvetően nem a rendszerben látom a posta problémáját hanem a mentalitásban és a dolgozókban, bár tény h a technikai háttér se olyan mint egy UPS logisztikai központ (postaforgalmi középsuliba jártam sajnos tudom), de addig amíg egy cég berkein belül az nem természetes h nem bontom fel, nyúlom le vagy töröm össze más értékét addig ilyen esetek lesznek
egyébként az is érdekes h egy könyvelt csomag h tűnhet egy rendszerben, még ha nincs is értékbiztositva sajnos nem ismerem részletesen a posati szolgáltatásokra vonatkozó ÁSZF-t de mi értelme az egésznek ha mégis eltűhet szőrén szálán egy csomag, egy esetem volt h behivtak a postára mert egy hónapokkal azelőtt kézbesített ajánlott küldeményről nem tudták h megkaptam e vagy sem, akkor azért néztem egyet és persze a felelősségrevonás megemlitése után már persze h nekik állt feljebb, na mind1
-
Kickass
őstag
'mobiltelefont es keszpenzt postai csomagban'
nem a 300Ft-os ajánlott levélre gondolt
Bozodi János: egyébként itt a hozzászólásokban van ellenpélda is bőven akad akiknek soha semmilyen problémájuk nem volt a postával, a netes urban legendeknek meg sztem egy része kamu én is olvastam már igencsak sántító sztorikat
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
Azért az kicsit túlzás h lehülyézed azt aki egy küldemények és levelek eljuttatására szakosodott céggel küldeti a dolgait, hiszen a postának ez az egyetlen és fő profilja (csekkbefizetés stb is van jó tudom), alapvetően nem az emberekkel van a probléma hanem a szolgáltatást nyujtó céggel, hibák mindenhol vannak, és bár hiszem h a legtöbb postán dolgozó becsületes ember a cég felelőssége az emberek kifosztására szakosodott dolgozók kiszűrése, illetve az infrastruktúra és a rendszer olyan irányba történő fejlesztése h ez véletlen se fordulhasson elő. Ja és a legtöbb ember nem tud/akar a postai kihágásokról szóló fórum legendák után nézni a neten így szimplán marad a bizalom.Szóval szerintem nem velünk van a probléma......