Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kickass

    őstag

    gondoltam hozzászólok, mivel elég sokat postázok, ráadásul sok külföldi rendelésem van, először is leszögezném h soha semmilyen csomagom nem tűnt el sérült meg vagy érkezett meg hiányosan (egyetlen esettől eltekintve amikor egy fülhallgató csomagjából csak a boriték érkezett meg, de abból is küldtek másikat, érdekes a külföldi mentalitás a srác fejében meg se fordult a gondolat h én akarom átverni és ezáltal még egy fülesre szert tenni, ez is megérne egy írást.....)

    általában az értéktelenebb dolgokat főleg ha nagy vagy nehéz belföldi postacsomagként küldöm, másnapra ott van az esetek többségében ott van, ha értkésebb a dolog és szintén nagy vagy doboz akkr időgarantált postacsomagként repül (ment már igy iPhone más értékes telefon és hardver is szerencsére mind célbaért eddig kopp-kopp-kopp), ha lvél vagy belefér pufi boritékba is akkor ajánlott elsőbbségiként, nekem mindig az a lényeg h nyoma legyen ha vmit elküldtem, elvileg ugye azt gondolná az ember ha vmi könyvelve az nem tűnhet el, hát sajnos erre is van ellenpélda

    én alapvetően nem a rendszerben látom a posta problémáját hanem a mentalitásban és a dolgozókban, bár tény h a technikai háttér se olyan mint egy UPS logisztikai központ (postaforgalmi középsuliba jártam sajnos tudom), de addig amíg egy cég berkein belül az nem természetes h nem bontom fel, nyúlom le vagy töröm össze más értékét addig ilyen esetek lesznek

    egyébként az is érdekes h egy könyvelt csomag h tűnhet egy rendszerben, még ha nincs is értékbiztositva sajnos nem ismerem részletesen a posati szolgáltatásokra vonatkozó ÁSZF-t de mi értelme az egésznek ha mégis eltűhet szőrén szálán egy csomag, egy esetem volt h behivtak a postára mert egy hónapokkal azelőtt kézbesített ajánlott küldeményről nem tudták h megkaptam e vagy sem, akkor azért néztem egyet és persze a felelősségrevonás megemlitése után már persze h nekik állt feljebb, na mind1

Új hozzászólás Aktív témák