Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Sondi1986 #7 üzenetére

    Nem látok az Ipon tesztjében problémát. Ők nem mennek rá az erős DX11-es terhelést kifejtő játékokra. Azt eddig is tudtuk, hogy a Kepler akkor muzsikál gyengén, ha a programban compute shader van, és minél nagyobb az erre vonatkozó terhelés, annál nagyobb az architektúra lemaradása a GCN-hez képest. De máshol jó a teljesítménye. Ez olyan dolog, mint a G80-GT200 idején gyenge a geometry shader és a stream out kezelés. Ott nagyon megverte ezen a területen az NV architektúráját az AMD R600-a, de nem jöttek rá játékok, de maga a verés kész tény volt, mert az geometry shader sample-ökben az R600 tízszeres teljesítményt is felmutatott. Most az erős compute shader terheléssel ugyanez van. A GCN nagyon veri a Keplert ezen a területen. A különbség, hogy jönnek rá a játékok.
    Innentől gyakorlatilag döntés kérdése, hogy a tesztedet hogyan építed fel. Az Ipon játékválasztásait tőlük kell kérdezni, de biztos van annak magyarázata, hogy miért ez a játékfelhozatal, és nem az, hogy az NV mondta, mert az NV nem ezeket a játékokat ajánlja (erről én magam biztosíthatlak téged).
    A saját játékfelhozatalunkat a DX11-re és az erős compute terhelésre gyúrtuk ki, gondolva arra, hogy a Win 8 startjával gyakorlatilag bárki képes lesz atomdurva compute shadereket rakni egy játékba.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák