- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
Hirdetés
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem látok az Ipon tesztjében problémát. Ők nem mennek rá az erős DX11-es terhelést kifejtő játékokra. Azt eddig is tudtuk, hogy a Kepler akkor muzsikál gyengén, ha a programban compute shader van, és minél nagyobb az erre vonatkozó terhelés, annál nagyobb az architektúra lemaradása a GCN-hez képest. De máshol jó a teljesítménye. Ez olyan dolog, mint a G80-GT200 idején gyenge a geometry shader és a stream out kezelés. Ott nagyon megverte ezen a területen az NV architektúráját az AMD R600-a, de nem jöttek rá játékok, de maga a verés kész tény volt, mert az geometry shader sample-ökben az R600 tízszeres teljesítményt is felmutatott. Most az erős compute shader terheléssel ugyanez van. A GCN nagyon veri a Keplert ezen a területen. A különbség, hogy jönnek rá a játékok.
Innentől gyakorlatilag döntés kérdése, hogy a tesztedet hogyan építed fel. Az Ipon játékválasztásait tőlük kell kérdezni, de biztos van annak magyarázata, hogy miért ez a játékfelhozatal, és nem az, hogy az NV mondta, mert az NV nem ezeket a játékokat ajánlja (erről én magam biztosíthatlak téged).
A saját játékfelhozatalunkat a DX11-re és az erős compute terhelésre gyúrtuk ki, gondolva arra, hogy a Win 8 startjával gyakorlatilag bárki képes lesz atomdurva compute shadereket rakni egy játékba.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Renault, Dacia topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- OLED TV topic
- További aktív témák...
- Újszerű - POWERCOLOR Radeon RX 5500 XT 8GB GDDR6 VGA videókártya
- Hibátlan - GIGABYTE GTX 1660Ti Windforce OC 6G 6GB GDDR6 VGA videókártya dobozos
- Hibátlan - PALIT GTX 1650 StormX 4GB GDDR5 VGA videókártya - tápcsatlakozó nélküli !!!
- ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X OC (ASUS-VC-PRO-RT4080S-O16G) Bontatlan új 3 év gar!
- XFX RX 6600 XT SPEEDSTER SWFT 210