- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- OLED TV topic
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- TCL LCD és LED TV-k
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Vezetékes FEJhallgatók
- SSD kibeszélő
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Elképzelhető. De van aki nem érzékeny erre.
A HDD csak akkor felelős, ha 2-3+ másodpercre megáll. Ha csak ilyen apró akadás van, akkor az biztos nem a HDD. Viszont az akadás megvizsgálása nélkül másra sem lehet egyértelműen rányomni. Ezek okozhatnak ilyet:
- nincs az adat a cache-ben, és menni kell érte a memóriába (ezen több cache segít)
- nincs elég erőforrás egy-két folyamat futtatásához (ezen több mag segít)
- GPU-n belüli erőforrás-menedzsment limitációja (ezen vagy driver- vagy alkalmazásfrissítés tud segíteni, explicit API-val inkább az utóbbi)
- valamilyen API-hoz kapcsolódó rendszerlimit, például shader újrafordítás (ezen semmi sem segít, ugyan van a driverekben shader cache, de az ugye az egyszer már fordított shadereket tárolja, tehát egyszer muszáj akadnia, hogy legközelebb ne akadjon, mert a fordítást tudja tárolni, és először mindenképpen újra kell fordítani)A végtelenségig nem, de az explicit API-k parancsgenerálása igen kedvező a többszálúsításnak. Viszont ehhez motort is kell írni. A legtöbb mai motor feldolgozási modellje valahol mindenképpen limites. 20 szálnál a többség nem is megy tovább. De vannak kivételek, például a Nitrous, az elmegy 50 szálig is, de az új id tech 7 is 36 szálig skálázódik. A Nitrous 2 majd 128 szálig fog, de az még nincs kész. Az ilyen döntéseknél érdemes bekalkulálni, hogy milyen skálázódóra tervezed a grafikus alrendszert, mert elméletben elviheted a motort nagyon sok szálra skálázódára is, de oda kell már grafikus hardver, hogy valós hatása legyen. A Nitrous 2 például azért megy eddig, mert berakhatsz a gépbe 7 GPU-t is, és mindegyiket lineárisan skálázza, tehát ott azért kell a kraft, hogy ezeket etetni is tud. Egy másik motornál ez nem feltétlenül gond, mert kb. elviszed két GPU-ra a grafikai alrendszert. Azt is maximum, persze a jövőre így is érdemes tervezni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- OLED TV topic
- Ford topik
- Filmvilág
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- További aktív témák...