Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • old rocker

    veterán

    válasz bazsoo #1879 üzenetére

    Hát igen, sajnos...én még megboldogult MÁV üzemirányító koromban ellestem egy kollégától, aki a mással dumálgató jegypénztárosnőt lecseszte, mint a pengős malacot:csókolom, nem mi vagyunk magáért,hanem fordítva! És hosszú idő lesz, mire ez nálunk rendbe jön,mert az ügyfelek is hajmeresztőek tudnak lenni, az őket kiszolgálók is, jgy valamiféle antagonisztikusnak tűnő ellentét alakult ki; de ez bármely területre,akár az orvos-beteg kapcsolatra vonatkoztatható. Aki ügyfelet kezel,kiszolgál, valamiféle kiszolgáltatottnak nézi a klienst, mire a reakció vagy nagyon nyuszi,beletörődő magatartás,vagy a másik véglet. Hozzáteszem: legalábbis itt helyben, a témobilos márkakereskedésben igen kifogástalanul előzékenyek voltak velem (is) mindig,akár szervizelde, akár vásárlásról volt szó.

    A windows rendszerű telefonok a microsoftnak köszönhetően lassan az enyészet útjára lépnek

Új hozzászólás Aktív témák