- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Motoros bukót biztos nem fog se rolleres, se kerékpáros hordani mert az már ezeknél zavaróan nehéz lenne. Amúgy asszem a Kasknak volt olyan bukója hogy egy eltolható lap volt tetején amivel zárttá lehetett tenni hűvös, esős időben. Én max felveszek alá egy bringás sapkát aztán ezzel oldom meg.
Més que un club!
-
moma
őstag
A csekély funkcionalitás: megmentheti az életed. Az a gond a fej sérüléssel, hogy agyvérzéssel járhat és abba bele lehet halni. pl tudok olyan esetről, hogy székről esett valaki le, beverte a fejét és meghalt. Szóval az nem véletlen, hogy épp a bukót tolják, mert nem feltétlen az van, hogy zúzódás vagy törés és majd valami lesz.
[ Szerkesztve ]
we all deserve a bit of luck.
-
moma
őstag
Csak nem tudni előre melyik lesz az az út, amikor kelleni fog. A személyit is mindig viszi magával az ember pedig csak akkor kell, amikor igazoltatják
Amúgy szerintem az lehet a jó irány, hogy az legyen a default, hogy sisakot hordani, de ha meg épp valamiért nem lenne jó, akkor meg nem annyira merevnek lenni, hanem óvatosabbnak.we all deserve a bit of luck.
-
-
kchris78
veterán
abszolút igaz, csak annyira vacakok az utak.. mindíg jön egy bucka egy repedés ami üti a gerinc oszlopot ha nincs vívóban az ember...
pusszycat: nem is futok! Kicsit olvasgattam hogy a futás nagy hype lett de azért érdemes elég óvatosan csinálni mert strapás a gerincre a térdre.. Inkább bicajozok és úszok..
Futás egy olyan terhelés inkább ami autós szinonímával élve belengeti a karosszériát, a roller meg üt.. Szerintem ez utóbbi neccesebb.
Ami nagyon kemény amit látok (szerencsére az ért nem sűrűn) az a 2 személy: apa - fia 1 rolleren. Egyszer el is estek, ott próbálta az apa helyrehozni a gyerek ijedtségét.. Nagyon gáz.
-
Fall-N
veterán
Városi közlekedésre lehet simán ennyi pénzért értelmes biciklit építeni, én is így tettem. Akár MTB vázra (ahogy én) vagy akár trekking/fixi váz + Nexus 3 agyváltó. Ínyenceknek akár plusz pénzért Gates szíjhajtás.
Terepre kell drágább bicikli, elektromos dolgokért meg fizesse meg a felárat, akinek nem elég jó a kondija az analóghoz.
[ Szerkesztve ]
-
kchris78
veterán
na igen. kíváncsi lennék sok ember fejére hogy teljesítene ha rajzolnék egy kört a 2-12. kerületben ahol régebben bringaztam : megvan a kondi? Pesti lapos vidék más kategória mint egy 5- néha 15% lejtő vel megtűzdelt kör.. Ilyenkor jön jól a rasegites, ha valaki idősebb nem feltétlenül tesz jót egy akár csak pár perces 180-as pulzus. Nyilván le lehet ilyenkor szállni, de mennyivel jobb érzés azokat is bringán teljesiteni..
-
GoldhandRent
őstag
ezzel szvsz semmi gond nincs..
én egyszerűen azt nem tudom értékelni, aki felmegy a hegyre sportolni ilyen 1200 wattos elektromos "rásegítéses" bringákkal. ennyi erővel crossmotorral, vagy e-crossmotorral is mehetne, legalább nem égetné magát.extra infó, hogy egy ilyen egyed a társaival ment fel a hegyre, akiknek sima mezei mtb volt..
-
-
kchris78
veterán
Azt olvastam hogy bármilyen pedelec adható ÁFA visszaigényelhető és társasági adó alap csökkentő. A munkavállalónak adható teljesen adó mentes juttatásként akár privát hasznalatra. 2022-es módosítás. Igaz, nem támogatott de adómentes, nekem ez már majdnem olyan mintha támogatott lenne ahhoz képest mintha nettó fizumbol kellene megvenni. (persze ehhez olyan cégnél kell dolgozni ahol foglalkoznak az ilyen egyedi igényekkel)
[ Szerkesztve ]
-
kchris78
veterán
Át tudom érezni. Sok évig a fillér utca tetején laktam. Onnan bicajozni indulni tök jó, kb bárhová megy az ember hazafele külön gratis oda még zárásnak feltekerni . Én még csak 40plusz vagyok de azt már érzem hogy nem magától értetődő dolog hogy hirtelen extrém terhelést nem érzi meg az ember amit egy ilyen kaptató okoz, egy irodai meló mellett.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
Persze, jó buli lehet egy eBike, de túl drága játékszer. Városban meg szerintem fölösleges. Ha nagyon meredek hegyes város, akkor még talán el tudom képzelni. De rövidtávú közlekedésre városba szerintem fölösleges.
Néztem én is sok videót, terepen jókat lehet vele menni (főleg az S-pedelec), csak jelenleg sajnos az akku technológia miatt még nem elég jók és nagyon sok plusz kilót ad az akku + motor. Egy pár év múlva el tudom képzelni, hogy akár beleintegrálják a vázcsőbe az akksit és a motor is esetleg kisebb és könnyebb lesz. De az is már egy motorkerékpár ára lesz.
De magam részéről nem hoz annyira lázba, kell a kihívás és az izomerővel erőlködés.
[ Szerkesztve ]
-
dredjudge84
őstag
És akkor azért utódmodell mert pár alkatrészt cseréltek? Ez komoly? Alapvetően tulajdonságaiban, főbb paramétereiben a kettő egy és ugyanaz, mint ahogy az m365 esetében is mind a három. Sőt ott még volt V1.1 meg 1.2 is, mielőtt kijött a 2-es verzió! Mindegy, szerintem engedjük el.
-
Icetee
aktív tag
Igen ez igaz
De mennyire vesz vissza a teljesítményből?
Érdekes dolog, mert én az első generációs Xiaomi M365-el kezdtem. Az olyan volt, hogy 30% alatt már nagyon-nagyon gyenge volt, 15%-nál meg szinte már megállt. Bosszankodtam is, hogy mi a fene értelme van ennek... Aztán használtam egy évig és jött rá egy software frissítés és utána megtáltosodott Akkor 30%-ig elég jól ment aztán egy kicsit vissza vett belőle és egészen 5%-úgy mint mint amikor a 30-at elérte, tök ó volt!
De azt eladtam és váltottam a Pro 2-re amit most is használok. Ez is gyorsulásban (nyomaték?) visszavesz egy kicsit 50% környékétől, de lényegesen 20% körül lehet érezni a különbséget. Szerencsére a végsebességet (25) eléri minden töltöttséggel, csak kicsit lassabban. Azt gondoltam, hogy a G30 a nagyobb akku miatt jobban "használható" de az ismerősöm azt mondta, hogy végsebességben is észreveszi a merülést már egész korán, ami kicsit szomorú.Most fogok kipróbálni egy Navee N65-öt hétvégén, ami elvileg a Xiaomi családból származik. Azt mondta a srác, hogy végig azt a teljesítményt hozza a roller függetlenül a töltöttségi szinttől. Annyira nem tetszik az a roller, de majd ami szeptemberben jelenik meg (Navee S65) az már jobban piszkálja a fantáziámat
-
addikt
Milyen hsz-ok lettek törölve?
Mit lehet egy rolleres topicban félreírni, h aztán törölve legyen?Csak nem a G30 variánsain ment a vita?
A G30-ból a II-es verzió nem a motorban tér el az egyestől. A kormányrúdon van pár plusz fényvisszaverő matrica, ill. a hátsó sárvédő más kialakítású, nagyobb a hátsó lámpa, és van hely rendszámtábla rögzítéséhez.
A motor az attól még a korábbi generációs.A G30P-ket szerelik az újabb motorral, a régebbi skines rollerek esetében is.
A G30D, G30E kapja a régebbi motorokat, akkor is, ha "II"- es verziójú a roller.Illetve olvastam én is más (külföldi) fórumokban, h a II-es verziókat vegyesen kapták gen1-gen2-es motorokkal, de az nem derült ki sehol sem, h G30P-volt, vagy D/E.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)