- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- ASUS notebook topic
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Dell notebook topic
- Hobby elektronika
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- LG LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Dr. Romano #28 üzenetére
Nem is fogod. A szoftver render alapvetően ott hasznos, hogy azt csinálnak, amit akarnak. Ezt teszi lehetővé nekik a compute shader. Azért viszik át az egyes pipeline-okat compute-ra. Ettől nem fog a procin futni, annyi lesz a különbség, hogy programozni tudják a pipeline működését.
Az UE4-ben és az id tech 7-ben is van rengeteg grafikai pipeline. Ennek mára majdnem a háromnegyede compute, pedig tíz éve jó ha a 10%-uk volt az. Az id tech 7 esetében a pipeline-ok 86%-a compute (ezért olyan veszettül gyors). Az UE4-ről nem tudni ennyire pontos adatot.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Villanyszerelés
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Opel topik
- Motoros topic
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Luck Dragon: MárkaLánc
- További aktív témák...