Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    Kis erdekesseg, hogy a PSVR-nak ugy nez ki, hogy most a foci vb is jot tesz, nem csak a jatekok viszik elore a platformot. :)

    Nem igazan ertem az MS hozzaallasat, a VR sokkal tobb, mint egy opcionalis extra par jatekhoz.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz tuki2200 #3 üzenetére

    Igen, mert ugyan a legtobbet eladott eszkoz, de megis nagyon kicsi piac AAA jatekokhoz. Plane, hogy a nem SONY-s belsos cimek 90%-a multiplatform.
    A VR egy extra, nem pedig kotelezo jellegu, igy is kell kezelni.

    Amugy de, a fejlesztok nagyon is tudnak vele mit kezdeni, szerintem ezen a forumon erre (PSVR) nalam konkretan senki nem lat ra jobban, csak egyelore utkereses zajlik. :K
    Rengeteg R&D projekt kotodik a PSVR-hoz, ha mas nem, olyan formaban, hogy kiegesziti az elmenyt/ad valami pluszt (pl. az enyem), vagy egyenesen azt celozza. Persze, ezeknek a nagy resze meg ha valamilyen formaban el is jut a vegfelhasznalokhoz, nem ezen a generacion fog megjelenni, de attol fuggetlenul hatalmas a potencial a VR-ban.
    Csak az van, hogy egyelore a vas is keves, a jelenlegi PSVR is kuzd gyermekbetegsegekkel, plusz eleinte a SONY is kiserletkent kezelte a dolgot, nem allt moge teljes mellszelesseggel.

    Maradjunk annyiban, hogy meglatjuk, mit hoz a jovo. :K

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz #65675776 #7 üzenetére

    Ezt fejtsd ki bovebben legyszi, mert most nem vagyok benne biztos, mire gondolsz. :)

    Ket tippem van:
    1) A PC-s 3D korszak elejere, amikor megjelentek az elso 3D-gyorsitok, es sokan mondtak, hogy felesleges, alig par jatek tamogatja, baromsag az egesz, nem lesz belole semmi, stb, aztan megis lett es a problema ugyan az, mint most a VR-nal, hogy valojaban nagyon kevesen probaltak, igy nem ertik, mi benne a nagy dolog es mennyire mas elmeny ugyan az a jatek/film/akarmi VR-ban, mint nelkule.
    2) A 3D-s TV-kre, keves hozza letezo elfogadhato minosegu anyagra, stb. Erre is lehet parhuzamot vonni, bar szerintem ebben az esetben nincs igazad, mert a TV-s 3D igazan csak a moziban volt elvezheto (es szerintem ez is volt az oka, hogy pillanatnyilag -megint- halott).

    [ Szerkesztve ]

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz #65675776 #11 üzenetére

    Jo, csak a 3D-s szemuveges bohockodas az semmire nem valo kb. Annyi pluszt adott a filmhez, hogy a pofadba repult a pingponglabda, cserebe mosott elettelen fos volt az egesz. Probaltal mar VR-t? Valami normalis kontenttel? Teljesen mas vilag a ketto, a VR tenyleg mas elmenyt nyujt. Tovabbra sem azt mondom, hogy at fogja rendezni a vilagot, az alap elmeny maradni fog meg egy darabig a lapos kijelzo (monitor/TV), viszont VR-ban jatszva tenyleg tud olyan elmenyed lenni, hogy nem egy darab pixelhalmot bokodsz, hanem konkretan ott vagy, es konkretan Te vagy ott. Ne hasonlitsuk a kettot ossze legyszi. :)

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz Tigerclaw #14 üzenetére

    Egyetertek, plane hogy ha valaki szeretne otthonra VR-t, akkor jelenleg ket lehetosege van:
    a) beleborit egy talicskanyi penzt, idot es energiat
    b) PSVR

    Szoval szerintem az van, hogy nem azert adtak el a legtobbet a PSVR-bol, mert annyira jo a cucc (mert ez nem igaz), hanem mert oriasi az ar-ertek aranya, nevetsegesen egyszeru a beuzemelese (meg egy nagyon egysegsugaru lyuzer is osszedobja maxmium 1-2 ora alatt) es erre meg bonuszkent jon a legtobb minosegi content. Ez igy egyutt azert eleg nagy elony, meg akkor is, ha cserebe a konkurensekhez kepes (pl VIVE) azert boven van kotottseg es kompromisszum.
    Egy VIVE arabol kijon egy ps4 pro par jatekkal es egy VR szett, ami garantaltan mukodik buhera nelkul, es ez azert nem kicsi elony.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz #65675776 #17 üzenetére

    Konkretan tudom, hogy nem ez a helyzet. :)
    Fogalmazzunk ugy, hogy a SONY-nal a VR nagyon fokuszban van, nem csak a jelenlegi generaciora, es nem a jelenlegi PSVR lesz az ut vege. Sokkal inkabb az eleje, elso kiserletezgeteskent/puhatolozaskent kell felfogni a dolgot. A SONY jelenleg ugy gondolja, hogy jobban teljesitett a PSVR, mint vartak, igy mindenkeppen erdemes energiat feccolni bele.
    Persze lehet, hogy a kovetkezo generacional se lesz attores, tovabbra se fogja kulsoskent megerni fejleszteni ra es akkor elnapoljak a dolgot kesobbre, mint a TV-s/filmes 3D-t mar sokadjara, ez a jovo zeneje, senki nem tudhatja. Amit viszont biztosra tudok, hogy a kovetkezo (jo)par evben nem fog eltunni a VR. Legalabbis a PSVR biztos nem.
    Amugy a PSVR-t is lehet PC-vel is hasznalni, szoval nem hiszem, hogy konkret piacrombolo hatasa lenne.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

Új hozzászólás Aktív témák