Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    Kis erdekesseg, hogy a PSVR-nak ugy nez ki, hogy most a foci vb is jot tesz, nem csak a jatekok viszik elore a platformot. :)

    Nem igazan ertem az MS hozzaallasat, a VR sokkal tobb, mint egy opcionalis extra par jatekhoz.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz tuki2200 #3 üzenetére

    Igen, mert ugyan a legtobbet eladott eszkoz, de megis nagyon kicsi piac AAA jatekokhoz. Plane, hogy a nem SONY-s belsos cimek 90%-a multiplatform.
    A VR egy extra, nem pedig kotelezo jellegu, igy is kell kezelni.

    Amugy de, a fejlesztok nagyon is tudnak vele mit kezdeni, szerintem ezen a forumon erre (PSVR) nalam konkretan senki nem lat ra jobban, csak egyelore utkereses zajlik. :K
    Rengeteg R&D projekt kotodik a PSVR-hoz, ha mas nem, olyan formaban, hogy kiegesziti az elmenyt/ad valami pluszt (pl. az enyem), vagy egyenesen azt celozza. Persze, ezeknek a nagy resze meg ha valamilyen formaban el is jut a vegfelhasznalokhoz, nem ezen a generacion fog megjelenni, de attol fuggetlenul hatalmas a potencial a VR-ban.
    Csak az van, hogy egyelore a vas is keves, a jelenlegi PSVR is kuzd gyermekbetegsegekkel, plusz eleinte a SONY is kiserletkent kezelte a dolgot, nem allt moge teljes mellszelesseggel.

    Maradjunk annyiban, hogy meglatjuk, mit hoz a jovo. :K

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz #65675776 #7 üzenetére

    Ezt fejtsd ki bovebben legyszi, mert most nem vagyok benne biztos, mire gondolsz. :)

    Ket tippem van: