Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #65675776

    törölt tag

    válasz opr #8 üzenetére

    1. PC-s 3D-s szemüvegek, nem a sima gyorsítók. Előbbiek már 2x is bebuktak a piacon.

    2. A TV-s 3D mit keres a moziban? Nem ugyanaz. Ami közös a kettőben, hogy érdemleges tartalom, ahol van is értelme a 3D-nek csak mutatóban van 1-2 példány. Ami van, az döntő többségében természetfilm. Halott pedig pont emiatt lett: a nézők rájöttek, hogy kb a semmiért adnak ki több pénzt. Nincs érdemi 3D, de legalább életlenebb az egész. A tartalomkészítők ugyanis már réges régen érdeklődésüket veszítették a téma iránt, ezrt sem készül már szinte semmi sem ténylegesen 3D-ben, hanem csak a 2D tartalmat konvertálják fel. Ez meg pont annyira realistikus, és térhatású, mint a hangkártyák kamu 3D-je. Ott is kihalt a valódi 3D leképzés (bár az AMD az utóbbi években próbálja feléleszteni), megintcsak a tartalomkészítők érdektelensége folytán. Szinte senki sem akart érdemben dolgozni vele, térben pozicionálni a hangforrásokat, anyagokat definiálni... Pedig hatékony API már 21 éve is volt hozzá.

    Mind a két technológiát (3D szemüvegek és 3D filmek) hatalmas áttörésként promózták, ahogy a VR-t is (utóbbi is bukott már vagy 2x, egyértelműen az elégtelen számítási kapacitás miatt). Ugyanúgy hatalmas potenciálokat emlegettek velük kapcsolatban, mint most a VR esetén.

Új hozzászólás Aktív témák