Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    Ez szomoru hir. :(
    Plusz szerintem Phil Spencer logikajaban van egy aprocska hiba: Ha valakinek van egy olyan eros PC-je, hogy valos alternativa neki a PC-s VR, akkor megis mi a francnak venne XBOX-ot? Van meg ra egyaltalan olyan exkluziv jatek, amivel PC-n nem lehet jatszani?

    [ Szerkesztve ]

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz cinemazealot #25 üzenetére

    A PSVR pont ezt tudja most. Ott a problema inkabb azzal van, hogy a vas annyira gyenge (maga a PS), hogy hiaba az olcso VR, nehez kiaknazni a benne rejlo lehetosegeket. De most jon a next gen, en nagyon drukkolok neki, mert szerintem a VR konkretan az egyetlen igazan nagy, jelentos es jovobemutato valtozas az elmult 20 evben a jatekpiacon. Engem teljesen rabul ejtett, hogy vegre tenyleg "ott" vagyok, benne a jatekban. Persze, a jelenlegi PS generacio meg kezdetleges, a PC-s meg draga es szenvedos, de En nagyon bizok benne, hogy ki fogja magat noni.
    VR utan egy sima kijelzon jatszani az olyan, mint egyszerre 5 extra vastag gumival dugni. Ott van, ott van, vegulis tortenik valami, de valahogy nem az igazi.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz csizo13 #42 üzenetére

    Filmet lehet vele nézni most is. Simán elindítod, és olyan lesz, mintha valami rohadtnagy vásznon néznéd. Én pl a foci vb-t is néztem vele, bár arra volt külön app, nagy élmény volt.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz kalmani #54 üzenetére