- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- 3D nyomtatás
- Milyen videókártyát?
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- OLED TV topic
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
Hirdetés
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
#90088192
törölt tag
A hőtermeléssel kapcsolatban, pl értem, hogy a magoknak a lehető legközelebb kell egymáshoz lenni, így a busz futhat középen, de mi lenne a Cache lenne közepén, mivel az nem melegszik annyira, és a magokat köré rakni?
Akkor kevesebb lenne a hőtranszfer magok között és egyenletesebb hőeloszlás SZVSZ és a Cache késleltetése is jobb lenne. Aztán lehet forditva gondolkoznak, és a fizikai erőket akarjak csökkenteni ami hőmérsékletet különbségek miatt keletkeznek a zónásodás kiváltó okai akarjak megkerülni így? Vagy ne működjön Pertiel elemként?
Valaki tudja a választ?[ Szerkesztve ]
-
#90088192
törölt tag
Amit leírt nem hülyeség, csak elfelejtette odaírni, hogy PÉNZÜGYI oldaláról beszelünk a dolognak
Az megint más, hogy egy fejlesztés, vagy éppen egy felvásárlás, hogyan fogja befolyásolni az elkövetkezendő 5 évben a cég eletet. Arra csak kiadjak az ükászt és megkérdezik kb mennyi lesz a költség negyedévre kivetítve, a többi nem érdekli őket, mert a részvényeseket sem érdekli.
Ami majd érdekli őket mennyivel no a profit amikor vége a fejlesztésnek.Pont ez volt az Intel eseteben is, azért lőtték tokon magukat sok szempontból....Es latod mégsem dőlt be SZVSZ
Aztán lehet hogy tévedek
-
#90088192
törölt tag
válasz #04824576 #61 üzenetére
Maradjunk annyiban a belső égésű motorokban 2 fő típust különböztetik, a szikra gyújtás és a kompressziós gyújtás.
A szikra alapú eljutott a ~30% termikus hatásfok közelébe, míg a kompressziós ~40% környékén áll. Persze egy 1500 kw környéki Stabil gázmotor ami szikra gyújtást használ elérheti az 50% őt is. De ennek ára van.
A LI-PO akksi töltési/kisütési vesztesége mennyi?
Ha azt nézzük mi a töltő feszültség vége 3.7V a kisütési fesz vége meg legyen 3V vagy is állandó árammal véve 24% a vesztesége az akkumulátornak.Ez csak egy gyors nem pontos kalkuláció
Vagyis eleve sokkal jobb pozícióból indulunk SZVSZ
-
#90088192
törölt tag
válasz #04824576 #64 üzenetére
Tudod amikor a cocilalista blokk megnyerte a gazdasági háborút, mert ők 10% is növekedést értek el míg a nyugat csak 7% ot. Ja.... A többit tudod
Igen a belső égésű motor kb 5% ről indult, volt hova fejlődni, vagyis kb 10X jobb lett, na most valami ami ~75% ról indul ott már nem olyan látványos a % a fejlődésben. Erre akartam utalni.
Az hogy mindkét rendszerbe figyelembe vegyük az egész lánc hatásfokát az meg igen csak siralmas képet mutat a kőolaj származékok esetében. Az elektromosság egy picit jobb.
Nézz meg egy inverteres eszközt 90% felett a hatásfok vagy egy sima trafó... Addig egy kézi fűkasza hol helyezkedik el? -
#90088192
törölt tag
válasz #04824576 #71 üzenetére
Ezt lehet tovább vinni, egy belső égésű motor literenkénti fajlagos teljesítményével fordítottam arányos az élettartam és egyenesen arányos a karbantartási költség, és a vele megtermelt hulladék is. Ilyen téren az akkumulátor nem összehasonlítható.
Egy 2500kW os stabil motor 1000 óránként benyel 300-400 liter olajat olajcsere néven. 50000 óránként kb mindent cserélsz benne kivéve a blokk öntvény.Egy autó a mai viszonylatban kb 200E km után teljes motorgeneral ami javasolt... persze ez adódik abból hogy az autó nem 2-5km rövid utakra van kitalálva a legtöbb esetben..... Mindennek ára van ez tény.... A legjobb lenne egy mini nukleáris erőmű az autókba minden gond megoldódna vagy így vagy úgy
-
#90088192
törölt tag
Így jár az akinek a külcsín fontos, nem a megbízhatóság.
Az enyém olcsó és jó, és kb olyan ívben teszek rá hogy néz ki, hogy azt szavakkal nem lehet leírni.
Ja, hogy a lányok az utcán "leszolítanak" mégha gyalog vagyok akkor is... Nincs mit kompenzálni....
Tudom új dolog sok embernek, de az autó cél eszköz, elviszi ahová el kell jutnia az embernek.
Valamelyik Totalcaros srác mondta, mire az összes BMW fan odaér a diszkóba addigra a Fiat/Suzuki- is srácok már rég elvitték a lányokatSebaj
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- MWC 2024: Két új órát hozott a Xiaomi
- Renault, Dacia topik
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Trollok komolyan
- További aktív témák...