- Kompakt AIO-k Thermalright recept szerint
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Még ebben az üzleti évben leleplezi az új konzolját a Nintendo
- Hűtőcsere
- 3D nyomtatás
- Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
- iPad topik
Hirdetés
-
Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
ph A végleges megoldás a Default profil lesz, amit kötelező beépíteni az alaplapgyártóknak.
-
MG5 menetpróba
ma Elektromos, kombi és most már elég jó áron van, de nem egy friss konstrukció. Vajon megéri?
-
The Witcher 3 REDkit - Megjelenési dátumot kapott a modszerkesztő
gp Nemsokára még egyszerűbb lesz extra tartalmakat gyártani a játékhoz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Egy GeForce4MX440- el voltam hasonlóan, akitől kaptam, azt mondta soha nem volt rajta borda sem, nemhogy még ventillátor. Na én tettem rá és működik is
-
Mokó
aktív tag
Te jó ég mikor lett fél2?11:31kor néztem az időt és elkezdtem kipucolni a G15-öt.Hát kész,előjött nem egy karc amit eddig nem láttam de annyi baj legyen.
-
-
Redneck
veterán
"Imádom" az ilyen idegesítő hibákat.
X-Games Pro Boarderben egyik pálya adott részén van egy bug, ha átugrottad ment tovább, ha beleesel fagyás.
Interstate 76-ban a parkolós pályán van egy láthatatlan gödör, ha beleesel, respawn.
The Crewban minden kilépés előtt Windowed módra kell állítani, különben Alt+Enterre is 30fps capes a játék.
V-sync ki/be kapcsolás csak felbontás váltással megy.Régebben GTA V-ben a letálcázás kapcsolta be a Triple bufferinget.
Volt anno egy AMD-s konfigom amin az összes órajelnek oszthatónak kellett lennie 12-vel, akkor volt tuti, stabil.
Az aktuális Asus lapom UEFI-jében ha túl sokáig variálom a ház hűtését, fagy.
Tudnám még sorolni.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Régebben GTA V-ben a letálcázás kapcsolta be a Triple bufferinget.
Volt anno egy AMD-s konfigom amin az összes órajelnek oszthatónak kellett lennie 12-vel, akkor volt tuti, stabil., ez a 2 a legjobb
A GTA5- höz - egyébként az ilyen az objektum-orientált programozás+kódlapátolás eredménye. Valamelyik programozó rossz objektumba tette/örököltette a buffering metódusát, egy másik aki a keretrendszert írta, azt használta a tálcázást leíró rutinhoz, ekkor futott le az a kódrész - tipp, ha nem, akkoris valami hasonló alapú a bug.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kompakt AIO-k Thermalright recept szerint
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ASUS routerek
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Disney+
- HBO Max & OD topic
- Mobilinternet
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest