Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DeFranco

    nagyúr

    válasz PLaci58 #30 üzenetére

    Szerintem a PNA-knak hosszú távon nincs jövője. Ki fog kopni, mint az mp3 lejátszó, azt is régen rengetegen vették, és igaz ma is sokan használják, de szép lassan lecseng, ahogy mennek tönkre és nem pótolják, vagy cserélik le a telefont, és használják inkább azt.

    Az navikkal ugyan ez lesz a helyzet szvsz.

  • D.Orion

    veterán

    válasz PLaci58 #30 üzenetére

    Én kifejezetten utálom az all in one készülékeket. Nekem sosem lesz olyan telefonom aminek 3"-nál nagyobb a kijelzője. Jelenleg még az érintőkijelzőt is kerülöm mobilban. Fényképezésre ott a rendes DSRL, nem kell 12MP a mobilban. Stb, stb. Nekem egy navi navigációra kell. Nem mp3 lejátszásra és nem divx filmek nézésére.

  • Prime110

    aktív tag

    válasz PLaci58 #30 üzenetére

    Ez nagyon emberfüggő ám!
    A magam részéről egy ideje kikapcsolom a 3D-s épületeket az iGo-ban, hogy miért? Mert zavar! Sokáig használtam én is bekapcsolva, mert végül is tetszett, hogy a statikus épületek között vezet az utam, de inkább csak látványosságnak volt jó, semmint funkcionalitásnak.

    Hogy ma már nem elég a színes vonalak megléte, arra talán nem más cáfol rá, mint maga a Garmin, akinek készülékeiben a mai napig nincsenek meg a 3D-s épületek, egy két prémium terméktől eltekintve, mindennek oka valószínű az, hogy az USA-ban nem igényeltek ilyesmit, így bele sem került! :)

    Az élethű képekről pedig csak annyit, hogy láttam én olyan navigációt, aminek a hátuljában kamera volt, azon át "nézett" ki a szélvédőn és ott az élő képre rajzolta a színes vonalakat, mókás volt, de teljességgel életképtelen, pedig annál valóságosabb képet még semmi sem produkált. Látni ma ilyen készüléket a piacon? Talán nem is véletlen.:)

    A valódi táblák és lehatók valóban hasznos és ma már talán elvárt funkció, továbbfejlesztett sávasszisztencia végül is, ha jobban belegondolunk, ahol a valódi képet és táblákat nem más adja, mint 1-1 képfájl, amire megszabott módon kerül fel a sávtartó sárga / fekete/ narancs/stb. csík. Talán nem olyan erőforrás igényes dolog ez, ugye? :)

    A memória mérete egyedül tényleg az útvonaltervezésnél kardinális kérdés, ám azt ne felejtsük el, hogy az említett Mio C250 és mondjuk egy mai komolyabb HW-el felszerelt készülék mellett is azért a SW is fejlődött, messze nem tudott a C250-ben teljesítő iGO alapú SW annyit, mint mondjuk ma egy Primo, más parancssorok alkotják az egészet, optimalizáltabb lett, ha akkor a C250-ben is lett ilyen optimalizált SW nyilván nem tartott volna 1 óráig a Budapest-Amszterdam tengely megtervezése 32MB RAM-al sem! :)

Új hozzászólás Aktív témák