Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • t72killer

    titán

    LOGOUT blog

    válasz e-newsee #79 üzenetére

    Jah, én is szívtam egy kört a csilivili + méregdrága melós notimmal (Latitude E7450), kis folyamatábra a történtekről:
    1. alaplap meghalt
    2. szervizes harmadnapra ideér, kicseréli->sluszpoén, a cserelap eleve halott!
    3. másnap visszajön->a laphoz tartozó de leválaszható egyik IC-modul halott, VISZONT menetközben újratervezték a cuccost, a réginél ez még forrasztva volt, ergo nem vehettük át belőle
    4. harmadnap újra visszajön, de a hozott lap ÚJRA HALOTT
    5. kétezer EUR-s noti visszaküld, HÁROM HETET vár, mire kínából a cseredarab megérkezik.

    Üzleti? jaigen, legalább foglalkoztak a problémával és nem összetörve küldték vissza:U.

    Tény, konzumert 1év garival hóttziher nem vennék, bármi baja van (90%, hogy lesz) az 1év leteltével, buktad a gépet. A szoftvervilágban elterjedt az "as a service"-módi, ez megy a hardvereknél. Addig van tuti eszközöd, amíg rendes gari van rá, utána jó eséllyel dobhatod a kukába. A ciki az, ha a gariidő alatt sokat "hiányzik" a gép a melóból, ha nálam ez a várakozós hónap pont kuncsafthozjárós időszakban lett volna, akkor a megszokottnál durvábban anyáztunk volna...

    A páromnak privátba mindenesetre már nem Latit vettünk, hanem Elitebookot, bár a HP házatájáról is olvastam már hasonló rémtörténeteket.

    [ Szerkesztve ]

    30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)

Új hozzászólás Aktív témák