- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Aryon87
félisten
Bármennyire is szidjátok, meg miegyébb, a Huawei nem fog eltűnni az éterből, igyekszik megtalálni a megfelelő alternatívákat, amit örömmel olvasok.
Simán élhető Google nélkül, Facen 1-2 tag írta is akinek van.Huawei Mate50Pro & Huawei Watch GT2 Sport / Honor Magic 5Pro / Huawei P40Pro / Xiaomi 12X // Huawei P8 Lite / LG G4 / Xperia SP
-
Somatom
veterán
válasz #16820480 #49 üzenetére
Fölösleges is lenne vitatkozni, hiszen akiknek a szoftver készül, azok nem a szakemberek, hanem mi, az ecccerű userek, alias "fotelmegmondók". Mennyire lehet elcseszve az a szoftver, amiről már mi is észrevesszük, hogy szar? Mit érdemel az a kontár, aki képes ilyen munkát kiadni a kezéből? Tudod mit mondanak az én melómról? Azt, hogy aki ezt a melót csinálja, az fél lábbal a sírban, fél lábbal pedig a börtönben van. Ugyanis kb. ezek a lehetőségek várnak rám, ha hibázok. Ezt hívják felelősségnek. Mi ehhez képest néhány nyakleves? Az, hogy jól végezhessem a munkám, nagyban múlik a navim képességein, úgyhogy eléggé képben vagyok a lehetőségekkel.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Francia91
veterán
A Sygic TomTom térképeket és adatbázist alkalmaz. A sok megmondónak írnám, hogy 2011-től használom a Sygic-et, még Symbian-on kezdtem, majd Windows Phone, most Androidon használom (telefonon és egy Wayteq X995-ös GPS-en). A sok év alatt mindenhol hibátlanul navigált: Csehország, Nêmetország, Románia, Lengyelország és Szlovákia... TomTom térképekkel.... Az iGo programom is TomTom térképekkel van használva (mellette ott vannak a HERE térképek is), azt is használgatom, tökéletesen navigál az is. Ennyit arról, hogy milyen szar a TomTom... Az más tészta, hogy nem tudnak alá szoftvert írni, de a térképeik jók. A Sygic és az iGo tökéletesen elnavigál TomTom térképekkel.... Nyilván azért, mert annyira f*s a TomTom cucca....
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
NGA
addikt
Sygic TomTom térképei ma frissültek. Azt írák, évente 3x frissül a térkép.
-
Francia91
veterán
válasz #88470784 #59 üzenetére
Teljesen korrekt a Sygic, több külföldi motorostúrán is a Sygic volt a navigációm. Írta a következő 3-4 benzinkút távolságát, nagyvárosokban vannak 3D-s épületek, meg jól tervez.
Ezért nem értem, mi alapján fikázzák a TomTom térképeket. Egy jó szoftver kell alá, és jók"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
őstag
válasz Francia91 #60 üzenetére
Én kb 6-7 éve próbálgatom a navigációkat. Kezdetben az igo magasan jobb volt mindennél, de már akkor is arany árban adták. Pár évig azt használtam. Persze közben néha megpróbáltam a többit is. Elég lassan jöttek felfelé a többiek, aztán pár éve már átálltam a Sygic-re. Közben megint egy-egy próba, hol jár a többi szinvonalban. Akkor a csodagugli navigáció rávitt egy fizetős útra ami utólag 15 ezrembe került (nem júzer error, be volt kapcsolva a fizetős utak elkerülése) Na akkor vettem meg véglegesen a Sygic-et, mert azzal is megpróbáltam arra menni, a gugli megint vitt volna az anyagi romlásba, a Sygic viszont tudta az ingyenes utat.
-
Somatom
veterán
Tisztázzuk, hogy mit is adtak/adnak arany árban! A 6-7 év nem a kezdetek. Ez azért lényeges, mert a kezdetekben valóban volt IGO szoftver. PDA -ra és 1 Androidos telóra. De, az nem 7 éve volt. Utána sokáig csak WinCE -re volt IGO, amit viszont csak a hardverrel együtt, arra portolva lehetett megvenni. Pl. egy Concorde CNS Globe HD szoftverrel 50 rugó körül volt. Egy truck IGO -s Becker pedig 80 körül. Most pedig egy TomTom 6250 go Pro az árukereső szerint 135 ezerről indul.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
#88470784
törölt tag
Megjelent az Erste bank appja is az AppGalleryben az Amazon mellett
-
őstag
Akkor nem 7 év.
Az első igo-t, ami akkor még nem is igo volt hanem nav n go, egy Mio navigációval vettem, elég drága cucc volt. De nem volt értelme mást venni, mert az akkori ellenfelek Magyarországon kb a fél vidéket nem is ismerték, és a tomtom/ sygic páros akkoriban az elrettentő kategória volt hazánkban. Nyugaton biztos többet értek. Akik itt szidják a tomtom-ot, szerintem még abban az időben tapasztalták meg milyen pocsék.
Az első okostelefonommal (ZTE Blade) kezdtem szórakozásból próbálgatni a navikat (erre értettem, hogy kezdetben). 2010 előtt az ilyen Tomtom és Sygic még elég gyatrák voltak, utána szedték össze magukat. Hangsúlyizom, ezhazánkra érvényes. Lehet, hogy Angliában már 2007-ben is a tomtom volt a király, de Európának a felénk eső részét úgy elhanyagolták, hogy az itteni köztudatban azóta a kalapszar kategóriába vannak besorolva.[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
Az első navim nekem is egy MIO C720 volt. Akkor (2007 körül) 100 ezerbe került, viszont messze megelőzte a korát. Tudott olyat, amit a mai navik sem. Viszont, MIO -n nem IGO futott, hanem egy Miomap nevű, IGO alapú cucc. Király volt, csak a MIO valami rossz fát tett a tűzre, a Nav N Go megszakította a partneri kapcsolatot és a tulajok frissítés nélkül maradtak.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
Dare2Live
nagyúr
Ezt írtam: "Ez az átlag 99%nak fontosabb, mint hogy 18méter hosszú kamionnal ott elfér e."
Kiemelés tőlem.Nem, nem azt írtam, hogy "Az átlag 99%-a buszérkezési infóra használja a navigációt"
Innen két lehetőség van.
Az egyik, hogy ilyen tökegyszerű szöveget se tudsz rendesen elolvasni, értelmezni.
A másik, hogy direkt csinálod és szavakat/értelmezést hazudozol más szájába. Ami véleményem szerint egy elég durva dolog.[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
őstag
válasz Dare2Live #72 üzenetére
Hazudozok? Ejha!
Te hazudozol.a 99%-al, mert az a te hasraütött számod, nem támasztottad alá semmi ténnyel.
Akinek fontos, hogy mikor jön a busz/ vonat stb, az bkk futárt, elvirát vagy más direkt erre alkotott appot használ. Aki meg nem kiváncsi ilyen infóra, annak biztosan fontosabb? -
Dare2Live
nagyúr
Hogy tiszta legyen: A hszedben nem az volt az igazi probléma, hogy hazudoztál. Hanem, hogy ezt más szájába adtad.
Ezt érted?
Persze szó se róla az is nagy gond, hogy hazudozol összevissza de az igazi, baj, hogy ezt még más szájába is adod.És akkor:
Úgy érzem magam mindha leírtam volna, hogy egy LaFerrari gyors te meg azt írnád hazudozok mert nem támasztom alá semmivel.
Az átlag 99% nem kamionozik... Ellenben tömegek buszoznak... a 99%al vszeg keményen alul tippeltem a dolgot.
Természetesen ez se reprezentatív felmérés, így újra leírhatod, hogy hazudozok. Még ha mindenki másnak egyértelmű az, hogy igazam van.Nah huzd ki magad és veregesd meg a hátad, hogy milyen ember vagy.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
#88470784
törölt tag
Szerintem a tömegek gyalogosan nem térképen nézik a menetrendet hanem erre kitalált célappal, de ez az én véleményem.
Pl.menetrendek appal akit nagyon sokan használnak.
Ellenben térképet inkább autóval közlekedők használják célírányosan és ott sokkal jobb a tomtom alapú pl Sygic ami jezi a parkolókat a közeli benzinkutakat és üzemanyag árakat plusz dashcamként is használható.
Ezeket nem tudja a google térképe.
Az megint egy másik.kérdés hogy sokan csak azért használják a google térképét, mert ott van a telefonon.
Na ez most változni fog. -
#06658560
törölt tag
válasz #88470784 #75 üzenetére
A célapp egész addig jó, amíg egy társaságon belül maradsz. Például Németországban NRW-n belül a VRS appja használható. Azon kívül már döcög. A Google viszont bármilyen szempontból tud jól keresni. És igen jó az alternatívák mutatásában, amit a célappok általában nem szoktak tudni. Ismerek olyat, aki konkrétan Google-t használ közösségi közlekedés tervezéséhez is.
-
Francia91
veterán
válasz noezmegmi #77 üzenetére
Nem egy évre 6 ezer, hanem az örök licenc, maga a Sygic program.
Valamint megvettem a Traffic Európa licencet is 4 ezer Ft-ért kb 2 évvel ezelőtt, öröklicencként, az sem egy éves tartamra szól[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Kristof93
senior tag
Tömegközlekedés - az emberek nagy része használja. Megtervezi, hogy mikor induljak, melyik buszról melyik metróra szálljak át, figyelmeztet ha késik, stb. Ezt semmilyen más app nem tudja így.
Poi. Senki másnak nincs ennyire átfogó adatbázisa, értékeléssel, nyitvatartás, weboldal, képek, mi a menü... Ez nélkülözhetetlen.
A térképjük a legrészletesebb amit eddig láttam, már rég benőtt gyalog ösvények is benne vannak, a világ szinte összes országában.
Utvonaltervezés, forgalom, útlezárások, gyalogos/biciklis mód mind messze jobbak.
Az api. Rengeteg más app használja a Google térképeit - waze, Google earth, futó/bicikliző/síelő programok, stb.
Ezt csak évtizedek alatt, százmilliós felhasználó bázissal és korlátlan pénzzel lehet lemásolni.
[ Szerkesztve ]
-
AmigaFan
aktív tag
A Gmaps témához annyit hozzá tennék, hogy baromira nem mindegy mi mellett kardoskodunk. Ami mellett Kristof93 ervel, az pont nem a navigáció része az appnak. Tömegközlekedni egyszerűen neten megnézett menetrend alapján vígan ellehet. Az autós navigáció része viszont még igencsak hagy kívánni valót maga után, főleg egy TomTomhoz képest. De a Sygic is lényegesen jobb nála. Mindkettőnek jobb az útvonaltervezése. A pontossága sem egy etalon, többször belefutottam vele hibás házszámozásba és általa ismeretlen utcába. Érdekes módon a TomTom ezeket helyesen és jól ismerte.
Amiga Forever...
-
nyisziati
veterán
Mondjuk ma már a tömegközlekedés rég nem csak menetrendekről szól.
Főleg Budapesten nem. Itt a rengeteg új és részben párhuzamos járat miatt számos opció van 15-20 kilométeres utakra. Gyakran elgondolkodtató opciókat kell mérlegelni. Én speckó munkák (és életmód) miatt használom a Futárt, Gmaps-et, Waze-t és régebben a Sygic-et.
Szerintem tömegközlekedésre a Futár a legjobb.
Sima navigációra manapság a Gmaps-et, de régebben a Sygic-et nagyon komáltam. Lehet, hogy próbát teszek vele. -
Somatom
veterán
-
#88470784
törölt tag
Mondjuk google térképpel még senkit nem láttam pesten vilamosra vagy buszra várni, de biztos bennem van a hiba.
Menetrend appal annál többen utaznak.