Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #44 üzenetére

    A textúra nem számít. Hasonlóan a raszterizáláshoz a mintavétel itt sem változik a textúra felbontásától. Maximum a memóriára jelent nagyobb terhet, de a számítás mennyisége szempontjából ugyanaz. A BF5 implementációján látszik, hogy a memória-sávszélesség a kevés, mert egyszerűen jelentőset esik a GPU kihasználtsága. Nem tudja etetni a memória a hardvert. Persze a háttérben lehet szinkronizációs gond is, viszont itt alapvetően az jelenti a legfőbb limitet, hogy nagy az adatmennyiség, a heterogén módon működő feldolgozók önmagukban gyorsak, de mindehhez kevés a sávszél.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • vicze

    félisten

    válasz b. #44 üzenetére

    "patcehlték és gyorsult ."
    Patchelni fogják és gyorsulhat, nagyon nem mindegy...

    Nem szerintem placebo, kimérték és bemutatták. Csak az Ultra van, és Low, az összes többi szint nem változtat semmit. Ez rohadtul nem vélemény hanem számok, amikkel nehéz vitatkozni.

    "Majd ha lesz kint 10 játék alapoktól beleírt RTX támogatással meglátjuk mit tud"
    Tehát a termék megjelenése után 1,5évvel? :U

    4K-ben pedig továbbra is teljességgel lehetetlen, hogy játszható lesz, szóval pont ott vagyunk ahol a part szakad, vagy egy nagyon látványos valami, amit nem lehet használni, vagy csak rettenetesen korlátozottan.

Új hozzászólás Aktív témák