Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • myckie2

    őstag

    válasz Pötyi #9 üzenetére

    Origo-s cikkből idézet:

    "A kevert valóság (MR) ötvözi a VR és AR tudását: láthatjuk magunk körül a valós környezetet, mint a kiterjesztett valóságnál, ugyanakkor beleágyazza a virtuális valóság elemeket. A hangsúly itt a rugalmasságon és a lekövetésen van, hiszen ezen elemek alkalmazkodnak a környezethez és a felhasználóhoz is. Reagálnak arra, ha hátrébb lép az ember és pozíciót vált. Interkakcióba lehet lépni velük: gyakorlatilag úgy, mintha a valóságban néznénk körbe és tennénk arrébb egy tárgyat. Az illúziót sokkal könnyebb fenntartani. Mint amikor egy Microsoft Hololensben egy valós asztalon jelent meg egy Minecraft vár: körbe lehet sétálni körülötte és tartja a pozícióját, ahogy közel is mehetünk hozzá, hogy jobban megnézzük."

Új hozzászólás Aktív témák