- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- OLED TV topic
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- ASUS ROG Ally
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Milyen SSD-t vegyek?
- Nikon DSLR topik
- Apple notebookok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
Új hozzászólás Aktív témák
-
myckie2
őstag
Origo-s cikkből idézet:
"A kevert valóság (MR) ötvözi a VR és AR tudását: láthatjuk magunk körül a valós környezetet, mint a kiterjesztett valóságnál, ugyanakkor beleágyazza a virtuális valóság elemeket. A hangsúly itt a rugalmasságon és a lekövetésen van, hiszen ezen elemek alkalmazkodnak a környezethez és a felhasználóhoz is. Reagálnak arra, ha hátrébb lép az ember és pozíciót vált. Interkakcióba lehet lépni velük: gyakorlatilag úgy, mintha a valóságban néznénk körbe és tennénk arrébb egy tárgyat. Az illúziót sokkal könnyebb fenntartani. Mint amikor egy Microsoft Hololensben egy valós asztalon jelent meg egy Minecraft vár: körbe lehet sétálni körülötte és tartja a pozícióját, ahogy közel is mehetünk hozzá, hogy jobban megnézzük."