- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Fejlesztői videón az inZOI, a Krafton életszimulátora
gp A látvány továbbra is lenyűgöző, a gépigényre még mindig nem merünk gondolni.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nkmedve
őstag
Nem lesz, ilyesmiről pletyka szinten sincs már szó (régebb volt, de kihaltak már az ilyen találgatások). Az NV alaposan lábon lőné magát ha kiadnának egy non RT konkurenset a csúcs RTX-ezeknek, onnantól senki nem venné a drágábbik kártyát, és minden RT-vel kapcsolatos terv ki lenne nyírva.
Azon lehet vitatkozni, hogy mennyire alkalmasak RT-re a jelenlegi RTX-ek (single játékban szerintem elmegy, ha valakinek nem létszükséglet a hatalmas felbontás, bár amíg csak egy játék van addig nehéz nyilatkozni), de szerintem mindenképp érdemes ezt a vonalat továbbfejleszteni, 1-2 generáción belül kisülhet belőle valami igazán használható. Talán így lehet egy újabb ugrás a grafika tekintetében, mert őszintén az ősrégi Crysis óta nem sok történt itt (jóformán hasonló minőségű fény/árnyék modellek vannak most is, csak a teljesítmény javult).
#125 "Ha adlss-t csak 4k-n tudja akkor mindegy"
Kétlem, hogy technikailag lenni bármi ilyen limitáció, szerintem csak döntés kérdése. Nyilván nem fogják a Tensor magokra pazarolni a tranzisztorokat (így drágítva a gyártást), ha utána használhatatlan lesz a DLSS.
Ha jól emlékszem (de nem vagyok benne biztos), akkor a 2060 bemutatóján volt RT+DLSS demó (talán FHD-t skálázott QHD-re).[ Szerkesztve ]
-
nkmedve
őstag
Itt elemezték a dolgot: [link]
FullHD-ben könnyen el lehet érni stabil 60 fölötti FPS-t a 2060-al ha a textúrákat High-ra, a DXR-t Medium-ra állítod (memória/sávszéll limitációk miatt nem ajánlott mindkettőt Ultrán hagyni). Ezek a beállítások közel 0 látványbeli különbséget mutatnak (esetleg állóképeknél nagyítva tudod kimutatni a különbséget), de teljesítményben több mint 50%-ot javítanak.
Nagyjából hasonló eset lehet ha QHD-ben játszol a 2080-al, ami már egyáltalán nem rossz szerintem (a játék kampányát simán végigtolnám így, csak a szemét NV azután kezdte a BFV-ös promóciót, hogy megvettem a kártyát ).Összességében az RT-vel nincs különösebben gond, csak meg kell találni a megfelelő paraméterezést a játékban, a beépített profilok talán nem a legjobbak ilyen tekintetben.
-
nkmedve
őstag
Bőven elég a 192 bit erre a kártyára, így is az 1070 fölött lesz memóriasávszéllben, aminek elméletileg a szintjét hozza teljesítményben. Amúgy a Turing általában nem sávszéll-limites (ellenben a régebbi Vegákkal), így a szélesebb memória valószínűleg nagyon keveset javítana a teljesítményen, inkább fölöslegesen drágítaná a kártyát (amit aztán ugye a júzerrel fizettetnének meg).
Ha valahol, akkor inkább a 2060-on kevés az a 192 bit (bár magasabban órajelen járnak a RAM-ok), de ott is csak RT mellett érezhető a dolog.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS routerek
- Milyen TV-t vegyek?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Számháborút nyerne az Ulefone Armor 26 Ultra
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futás, futópályák
- Melyik tápegységet vegyem?
- Huawei P20 Lite - friss forma, régi vas
- Milyen monitort vegyek?
- E-roller topik
- További aktív témák...