Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nkmedve

    őstag

    válasz Vikthor #120 üzenetére

    Nem lesz, ilyesmiről pletyka szinten sincs már szó (régebb volt, de kihaltak már az ilyen találgatások). Az NV alaposan lábon lőné magát ha kiadnának egy non RT konkurenset a csúcs RTX-ezeknek, onnantól senki nem venné a drágábbik kártyát, és minden RT-vel kapcsolatos terv ki lenne nyírva.

    Azon lehet vitatkozni, hogy mennyire alkalmasak RT-re a jelenlegi RTX-ek (single játékban szerintem elmegy, ha valakinek nem létszükséglet a hatalmas felbontás, bár amíg csak egy játék van addig nehéz nyilatkozni), de szerintem mindenképp érdemes ezt a vonalat továbbfejleszteni, 1-2 generáción belül kisülhet belőle valami igazán használható. Talán így lehet egy újabb ugrás a grafika tekintetében, mert őszintén az ősrégi Crysis óta nem sok történt itt (jóformán hasonló minőségű fény/árnyék modellek vannak most is, csak a teljesítmény javult).

    #125 "Ha adlss-t csak 4k-n tudja akkor mindegy"

    Kétlem, hogy technikailag lenni bármi ilyen limitáció, szerintem csak döntés kérdése. Nyilván nem fogják a Tensor magokra pazarolni a tranzisztorokat (így drágítva a gyártást), ha utána használhatatlan lesz a DLSS.
    Ha jól emlékszem (de nem vagyok benne biztos), akkor a 2060 bemutatóján volt RT+DLSS demó (talán FHD-t skálázott QHD-re).

    [ Szerkesztve ]

  • nkmedve

    őstag

    válasz Chaser #144 üzenetére

    Itt elemezték a dolgot: [link]

    FullHD-ben könnyen el lehet érni stabil 60 fölötti FPS-t a 2060-al ha a textúrákat High-ra, a DXR-t Medium-ra állítod (memória/sávszéll limitációk miatt nem ajánlott mindkettőt Ultrán hagyni). Ezek a beállítások közel 0 látványbeli különbséget mutatnak (esetleg állóképeknél nagyítva tudod kimutatni a különbséget), de teljesítményben több mint 50%-ot javítanak.
    Nagyjából hasonló eset lehet ha QHD-ben játszol a 2080-al, ami már egyáltalán nem rossz szerintem (a játék kampányát simán végigtolnám így, csak a szemét NV azután kezdte a BFV-ös promóciót, hogy megvettem a kártyát :P ).

    Összességében az RT-vel nincs különösebben gond, csak meg kell találni a megfelelő paraméterezést a játékban, a beépített profilok talán nem a legjobbak ilyen tekintetben.

  • nkmedve

    őstag

    válasz nexplo #191 üzenetére

    Bőven elég a 192 bit erre a kártyára, így is az 1070 fölött lesz memóriasávszéllben, aminek elméletileg a szintjét hozza teljesítményben. Amúgy a Turing általában nem sávszéll-limites (ellenben a régebbi Vegákkal), így a szélesebb memória valószínűleg nagyon keveset javítana a teljesítményen, inkább fölöslegesen drágítaná a kártyát (amit aztán ugye a júzerrel fizettetnének meg).

    Ha valahol, akkor inkább a 2060-on kevés az a 192 bit (bár magasabban órajelen járnak a RAM-ok), de ott is csak RT mellett érezhető a dolog.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák