Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Menthirist

    veterán

    válasz Taposo #46 üzenetére

    pedig igaza van .LnB-nek. Az amd azt állította hogy mantle alatt 10x annyi batch count lehetséges, ezt a sajtó és az emberek át is fordították 10x-es fps növekedésnek. Végig azt állították hogy a dx cpu limites részét akarják kikerülni, hogy ezáltal jobb legyen a hardver kihasználása. Ez így is van, de értelemszerű hogy ha akár a cpu akár a gpu limitbe ütközik, akkor az akadályozza a másik egységet. A mantle azt ígérte hogy kitolja a cpu függőséget, hogy másra lehessen használni. Ezt pedig teljesíti.
    A DICE is annyit mondott, hogy akár 45%-al is nőhet az fps (sőt a publikált tesztjeik alapján valójában ennél akár jobban is), és ez is teljesen igaz. Abban az esetben ha volt bőven GPU teljesítmény a gépben (erős vga, akár több is), de a procid nem bírta őket megfelelően hajtani, akkor a növekedés nagy. Ha viszont eddig is kevés volt a gpu erő a gépedben, értelemszerűen azzal nem tud mit kezdeni.
    Emellett a mantle a megfelelő (akár lineáris) skálázódást ígérte több gpu esetén. Úgy tűnik ezt is teljesíti, lásd ugyanazon a gépen a dx crossfire teljesítményéhez kéepst több mint 50%-al nagyobb eredményt ér el.

    Szóval ha valaki nem a sajtó és az emberek saját interpretációit hallgatta, hanem figyelte a valódi közléseket és utána is olvasgatott hogy pl a batch count nem egyenlő a frame-ek számával, az tudta hogy kb mire számítson. Az a baj, hogy manapság neten hihetetlen indulatba lehet futni bárhol, bárki bármit is csináljon. Elképesztő butaság és vakbuzgóság van mindenfelé.

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Új hozzászólás Aktív témák