- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Egérpad topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gaming notebook topik
- Rohamtempóban nő az érdeklődés az OLED monitorok iránt
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Hirdetés
-
Grafén meghajtó, térhangzás és UV-tisztítás az LG új fülhallgatójában
ma Bejelentették, hogy hamarosan érkezik az LG Tone Free T90S.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Oracle szervereket akar Musk AI-cége
it A jelentések szerint egy 10 milliárd dolláros üzlet keretében bérelnék az Oracle szervereit.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rudi
nagyúr
Ha nem nyomsz komoly szimulátort (LFS, ISI és Simbin motoros cuccok) komoly eredményre (online bajnokságok) számítva, akkor szerintem nem kell a 270°-nál nagyobb elfordulás. A Grid, Dirt, NFS, TD Unlimited és társaihoz nagyszerű az F430. Nincs középen lyuk az erődben, sokkal igényesebb a kivitel, és e padál sem olyan puhácska, szerencsétlen. Meg hogy úgymond szélesebb az ülési pozíció a nagyobb volán és széles fék miatt. Nem kell annyira kuporogni vezetés közben mint a DFP/DFGT mögött.
Ami meg a sok fokot illeti. A ma divatos driftelésénél nagyon kell, meg akkor is, amikor valami nagy vezetési hibát kell korrigálni. Továbbá szerintem a 270-es cuccoknak az a nagy hátrányuk, hogy simán le lehet koppantani őket a tartomány végén, ami eléggé illúzióromboló. Az F430 előtt már rég nem toltam GTR-t, és persze nem emlékeztem már a kanyarokra. Így 1-2 környi kopogtatás után elegem is lett belőle. Visszatettem a DFP-t, kicsit gyakoroltam, aztán már kellemesebb volt az F430 is. De azért nem tudtam vele olyan szép íveket rajzolni, mint a DFP-vel. Ha meg állítottam a steering lockon, akkor már nagy gondban voltam a hajtűkben. Ha legalább 360-at fordulna, az nagyon jó lenne. Azért bízom benne, hogy az Italia alapján csinálnak egy 720-as kis Thrustmastert is majd...
Ja, és a cikk szerintem még decemberben elkészül, de nem ígérem biztosra.
[ Szerkesztve ]
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen