- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
Hirdetés
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
it Az életkorhitelesítési intézkedések miatt kezdenek vizsgálatot a britek az OnlyFans ellen.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#54625216
törölt tag
válasz Rigormortiis #22 üzenetére
A mobil és a kézi konzol között pont az a különbség, mint a PC és a konzol között:
a konzol célhardver, így a programokat hozzá lehet csiszolni, így kevesebb a bug, nincsenek kompatibilitási nyűgök, a kézikonzolon nem fut még ezer más process a háttérben, ami a legváratlanabb pillanatokban akasztja meg a játékot, így nincs performance ingadozás és nincs OS frissítésből (vagy annak hiányából) fakadó bizonytalanság sem. Ezen túl a kézikonzolok életciklusa hosszabb, mint a mobiloké (a Switch 2017 elején jelent meg, azóta az emberek átlag kétszer cseréltek már mobilt), így a fejlesztők - akár csak PC-n - mindig lemaradásban vannak a hardverhez képest, ezért nem optimalizálnak rendesen.
Ez így együtt sokaknak megéri a kézikonzolokért a felárat a mobil gaminghez képest.