Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Gray Zone Warfare - Napokon belül kiderül, hogy mikor indul a korai hozzáférés
gp A jelentések szerint a zárt tesztek sikeresek voltak, hamarosan még többen belevethetik magukat a programba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
erer1000
őstag
akkor még nem használtál szerintem se 4k-t sem 120Hz-et , (vagy ha mégis, akkor a kivételhez tartozol akit nem győzött meg, és akkor viszont elnézést)
tény, 21-24" okon a 4K az nem feltétlenül adja át annyira. viszont ha az ilyen méretű FHD monitorral meg van elégedve az ember pixel sűrűségben, akkor csak gondoljon bele, hogy ugyan ezt a sűrűséget megkapja, csak sokkal nagyobba. pl 32"-ben.
csak jobb az ha jobban kitölti a látóteret , és van hely több ablaknak munka, vagy bármi más közben, minőség romlás nélkül.
nem feltétlenül a hatalmas PPI a lényege a 4k-nak, hanem hogy a megszokott minőséget nagyobb méretben lehet biztosítani120Hz-re meg mondják hogy "minek, ha a szem csak xy-tól kezdve már folytonosnak látja".
ha gyorsan mozgó részek vannak, pl egy autó elhúz a képernyőn, akkor 60Hz monitoron lehet hogy 10 képkocka alatt megy át, és a képkockák közt az autó elmozdulása relatív nagy, és ott már érezhető hogy nem túl folyékony.ilyenkor jön jól pl a 120Hz, és a kocsi máris 20Hz alatt húz át a képernyőn, és sokkal folyékonyabb a mozgása.
nyílván, van rengeteg szituáció ahol kb lepkefing haszna sincs a 120Hz+ nak, de ahol gyors mozgások vannak, ott igenis van jelentősége
M5A99X-EVO R2.0 , 1050Ti, 4x8GB 1960MHz , FX 8350@4,4GHz, 1x3TB+2x1TB HDD, 120GB+480GB+1TB SSD || HP Pavilion 15-CX0000NH
-