Hirdetés

2019. június 25., kedd

Hozzászólások

(#1) hhenry


hhenry
(őstag)

Nekem kevés volt kicsit az infó de bőven rá érnek még csepegtetni :)

(#2) laskr99


laskr99
(PH! addikt)

Na végre megértük azt ,hogy elég erős lesz egy konzol, hogy ne egy középkategóriás pc teljesítményét hozza :))

Keresek DFI Lanparty alaplapokat Socket A, Socket AM2 , Socket 478 és 775 foglalatokra, de más is érdekel!

(#3) hhenry válasza laskr99 (#2) üzenetére


hhenry
(őstag)

Azért a 8k-t rendesen meg kell majd fizetni :U

(#4) zzola válasza hhenry (#3) üzenetére


zzola
(PH! félisten)

" A felbontás tekintetében a Microsoft a 8K támogatását ígéri, méghozzá 120 Hz-es frissítés mellett"
Ennek tuti bedől majd vérpistike!

Fsznak kell fűt-fát beígérni? :W

Inkább oldják meg a 4k betonstabil 60 FPS-t...

Nem is értem, minek mennek bele ebbe a játékba?
Elenyésző még így is a 4k megjelenítők száma, nem ám a 8k...

[ Szerkesztve ]

Muhahahahahahaaa

(#5) jeni


jeni
(PH! félisten)

Microsoft megint beleesik abba a csapdába,hogy erős hardver nyuku játék skála?

Jó vissza felé kompatibilis lesz de mégis továbbra is azon az útvonalon megy ,hogy erős vasat épít de kevés játékokkal,vagy inkább ahogy nevezik mások EXKLUZÍV játékok hiánya.

XFX Pro 650W & Seasonic Prime Ultra 550 W Gold eladóak.

(#6) hhenry válasza zzola (#4) üzenetére


hhenry
(őstag)

Én örülnék a 4k-nak stabil 60fps-el

(#7) kwzatz válasza zzola (#4) üzenetére


kwzatz
(őstag)

" A felbontás tekintetében a Microsoft a 8K támogatását ígéri, méghozzá 120 Hz-es frissítés mellett"
Én a videóban mondjuk ezt nem láttam.
"We are looking at framerates up to a 120 frames/second." Utána a fickó: "8k capability."
Az, hogy ez egyszerre valósulna meg, illetve hogy miben, arról nincs szó. Valószínű, hogy 1440p/4k 60fps lesz a reális a legtöbb játékban, vagy 1080p/120 fps.

(#8) 30z.Samu válasza jeni (#5) üzenetére


30z.Samu
(PH! nagyúr)

Nem hiszem, szerintem a kövi generáció most jóval érdekesebb lesz, mint a mostani.

Sic Parvis Magna

(#9) Ghard válasza jeni (#5) üzenetére


Ghard
(őstag)

Ps4nél sem voltak exkluzívok megjelenéskor, aztán mégis vették mint a cukrot.
Sokan vannak akik megszokásból vesznek valami újat, úgy látszik az xbox is megél majd a multiplatform játékokból.

(#10) zzola válasza kwzatz (#7) üzenetére


zzola
(PH! félisten)

Szerintem 8k-ra felkonvertálás lesz csak.

[ Szerkesztve ]

Muhahahahahahaaa

(#11) koxx


koxx
(MODERÁTOR)

8K mi a jó fenének amikor még a 4K-val is alig bírkóznak meg. A 8K lesz az új "háromdétévé".
4K 100 fps körüli értéknek jobban örülnék mint egy tésztaszaggató sebességű 8-nak.

(#12) Wellin9 válasza jeni (#5) üzenetére


Wellin9
(kvázi-tag)

Azt ne feledjük,rengeteg fejlesztőcsapatot vásároltak meg. Talán egy kicsit későn jöttek erre rá,szóval az új konzol megjelenésekor még nem várható tőlük semmi,de lesz elég sok exklúzív játékuk ,persze a minőségük már más tészta,azért nem csak sikeres csapatokat szereztek meg. Náluk a jövő évi E3 lesz az igazán érdekes,ott már kell virítani valamit abból amit ők csinálnak.

(#13) hhenry válasza koxx (#11) üzenetére


hhenry
(őstag)

Főleg,hogy min szeretnénk 8k-ban játszani

(#14) qad válasza zzola (#10) üzenetére


qad
(senior tag)

Szerintem is csak felkonvertálás lesz 8k-ra, ugyanis a stabil 60 fps-t eddig sem érték el(ha elérték azt is felskálázva), csak ígérgették. Majd most 4x annyi pixxelt kitolva a hardver képes lesz 120 Hz-es frissítésre. Akkor lenne az igazi ha 120Hz-es frissítéshez 120 fps is tudna. Marha nagy lagok lesznek ha leesik 30 fps-re, csak nem mind1 hogy 60Hz-ről vagy 120 Hz-ről nézed a 30 fps-t.
Ne legyen igazam és már adom is el a számítógépem D(főleg hogy ígérik a bill-egér kombót is).

(#15) kwzatz válasza koxx (#11) üzenetére


kwzatz
(őstag)

Az még hagyján, hogy nem bírkóznak meg vele, de ott van a másik égető dolog a 8k-val kapcsolatban: Mi értelme van? (legyen szó akár tévéről is) Ha évekkel ezelőtt már a 4k-nál is felmerült a kérdés, akkor a 8k kapcsán valószínűleg teljesen jogos. Amennyivel több erőforrást igényel, annyira nem ad valószínűleg semmi pluszt. Szerintem itt is csak reklámszöveg, hogy tud ilyet is. Őszintén szólva nem tudom mi lesz az út, mert az embereket nagy általánosságban a nagyobb számok győzik meg, még ha értelmetlen is, így a gyártók is bele vannak kényszerülve a versenytársak miatt a "mi mondjuk a nagyobb számot" versenybe.

(#16) nonsen5e válasza hhenry (#3) üzenetére


nonsen5e
(PH! kedvence)

Őszintén meglepne, ha ez a 8K bármivel is többet jelentene annál, hogy HDMI 2.1 csatlakozó van rajta, és a gyári UI-t, meg a nem-játék tartalmakat meg tudná jeleníteni abban.

「今が最高」

(#17) cskamacska


cskamacska
(PH! addikt)

Engem csak az érdekelne, hogy a HSA mikor fogja elhozni az AI és a fizika forradalmát. :U

Már 2013-ra be lett ígérve a csoda, de a mai gépi ellenfelek a Pentium 4-en futó 2005-ös FEAR szintjét nem hozzák, rombolás pedig csak pár játéknál fordul elő, általában sokkal gyengébb mértékben, mint amire a 2009-es Red Faction Guerilla 2 magos Core 2 Duo procikon képes volt.

AMD há hol vagyol?

"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

(#18) Balika911 válasza hhenry (#13) üzenetére


Balika911
(PH! nagyúr)

Én speciel a 77"-os 8K OLED-emen, mert ha minden jól megy, pár év múlva olyan lóg majd a falamon. De ez inkább PC-s territórium, inkább 60 Hz, és inkább platfomjátékoknál realitás, már azok közül, amikkel én játszom. A többihez még mindig ott lesz opcióként a 4K@120@VRR.

XBOX-nál a 8K@120 annyit jelent, hogy kap egy HDMI 2.1-es csatlakozót, illetve DSC támogatást.

[ Szerkesztve ]

JBL Studio 220 hangdoboz eladó

(#19) paprobert válasza Balika911 (#18) üzenetére


paprobert
(tag)

Szerintem:

-8K csak mutatóban lesz. Képet, a menüt meg tudja jeleníteni 8K-ban, de jó grafikát senki várjon ilyen felbontáson.
-Csak nagyon e-sport jellegű játék lesz 4K-ban 120 képkockával.

Nem szabad elfelejteni: ebben a generációban nem a CPU lesz inkább a szűk keresztmetszet a high refresh gaminghez, hanem a GPU.

[ Szerkesztve ]

640 KB mindenre elég. - Steve Jobs

(#20) kikikirly válasza cskamacska (#17) üzenetére


kikikirly
(senior tag)
LOGOUT blog

Igazat szóltál szívemből szóltál.

Raytracingel csomó munkát leveszünk a fejlesztők válláról,lévén a meló nagy részét a hardver végzi el.
Jó lenne ha végre komplexebb szimulációk is elkezdenének megjelenni a játékokba. :R

(#21) daninet válasza jeni (#5) üzenetére


daninet
(PH! addikt)

Engem mint vásárlót rohadtul nem érdekelnek az exkluzív címek. Teljesen hidegen hagy, hogy PS-ön is tudják-e játszani a cyberpunk-ot, vagy sem.
Az érdekel, hogy igen, én azt akarom játszani, és legyen elérhető a konzolomra a régi játékaimmal egyetemben.
Az, hogy az exkluzív címek hogy befolyásolják az ő eladásaikat szintén nem érdekel engem mint vevőt, oldja meg az ő marketingnosztályuk.

Amivel játszani akartam elérhető volt eddig xboxra.

Trust me.. I'm from the internet. ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>

(#22) Duck663


Duck663
(senior tag)

Szerintem mindkettő meglehet. Egyrészt a OneX-hez képest a nyers teljesítmény megnégyszereződött :-O, mellette hatékonyabbá vált az architektúra, az eddig a Naviból látottak alapján, nem is kicsit, szerintem azonos GCN konfiguráció mellett, azonos órajelen +50% simán lehet (ne a nyers adatokat nézzük, az "csak" 4*, hanem a hatékonyságot, ebben történt igen komoly előrelépés). A Zen2-ben pedig már nem egy módosított kiscica (Jaguar) mag van, ez nem fogja majd vissza az egészet. Szerintem a OneX-hez képest a valós teljesítménye kb 6*-osa lehet, a OneX-nek, ha ehhez hozzáveszünk még némi optimalizációt is, nem látom akadályát.

Arról se feledkezzünk meg, hogy 8-10 évre terveznek egy konzolt, 8-10 év múlva már igenis általánosnak illene lennie a 8K-nak. Bár ahogy a 4K is terjed, nem biztos, hogy megvalósul, de láthatóan nem akartak alul tervezni. Nekem a várakozásaimon kicsit is túllőttek. :)

Egy VEGA mindenek felett, na jó akkor majd a Navi! :D De most már aztán elég legyen a b@szakodásból. Igen, Win7-et használok, hogy ez büntetés lenne? Nem nagyobb, mint a Win10 önmagában.

(#23) Puma K válasza cskamacska (#17) üzenetére


Puma K
(PH! kedvence)

+1

Nekem is a fizika hiányzik baromira! :K :(((

A FEAR-ben a "fogócska-bújócska" meg jó volt :D

"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘

(#24) Balika911 válasza paprobert (#19) üzenetére


Balika911
(PH! nagyúr)

Ezt én is kb. biztosra veszem. Játékokkal a 8K@120 abszurd lenne ebben a generációban. Másodpercenként nyolcszor annyi pixelt kéne kiszámolni hozzá, mint a 4K@60-hoz. A mostani generációénál gyakorlatilag egy nagyságrenddel erősebb hardverre lenne szükség, ha lineáris skálázódást tételezünk fel.

[ Szerkesztve ]

JBL Studio 220 hangdoboz eladó

(#25) hombre[EU]


hombre[EU]
(őstag)

Vulkan api támogatása elképzelhetetlen?

you must be the change you wish to see in the world

(#26) Silenc3Hun


Silenc3Hun
(őstag)

8k? Mi a fenének? 4k is majdnem fölösleges még (nem is tervezek 1080p-ről váltani a közeljövőben), ennél föntebb menni egyelőre idiótaság. A 120Hz-nek megint semmi értelme. Jöjjön a normális fizika meg az AI, az RT meg legyen álleejtős a grafika. A felbontásos baromkodást meg fejezzék be, mert csak pofára esés lesz belőle megint

hombre[EU]: 100% hogy nem lesz Vulkan API, a DX12 az XO-ra lett fejlesztve, ezt nem fogják eldobni/engedni, hogy ne ezt használják a fejlesztők

[ Szerkesztve ]

(#27) erer1000 válasza Silenc3Hun (#26) üzenetére


erer1000
(őstag)
LOGOUT blog

akkor még nem használtál szerintem se 4k-t sem 120Hz-et , (vagy ha mégis, akkor a kivételhez tartozol akit nem győzött meg, és akkor viszont elnézést)

tény, 21-24" okon a 4K az nem feltétlenül adja át annyira. viszont ha az ilyen méretű FHD monitorral meg van elégedve az ember pixel sűrűségben, akkor csak gondoljon bele, hogy ugyan ezt a sűrűséget megkapja, csak sokkal nagyobba. pl 32"-ben.
csak jobb az ha jobban kitölti a látóteret , és van hely több ablaknak munka, vagy bármi más közben, minőség romlás nélkül.
nem feltétlenül a hatalmas PPI a lényege a 4k-nak, hanem hogy a megszokott minőséget nagyobb méretben lehet biztosítani

120Hz-re meg mondják hogy "minek, ha a szem csak xy-tól kezdve már folytonosnak látja".
ha gyorsan mozgó részek vannak, pl egy autó elhúz a képernyőn, akkor 60Hz monitoron lehet hogy 10 képkocka alatt megy át, és a képkockák közt az autó elmozdulása relatív nagy, és ott már érezhető hogy nem túl folyékony.

ilyenkor jön jól pl a 120Hz, és a kocsi máris 20Hz alatt húz át a képernyőn, és sokkal folyékonyabb a mozgása.

nyílván, van rengeteg szituáció ahol kb lepkefing haszna sincs a 120Hz+ nak, de ahol gyors mozgások vannak, ott igenis van jelentősége

Sony Ericsson W200i->Tmobile Vairy Touch->Alcatel OT 806->Huawei ascend Y200->Nokia Asha 302->HTC ChaCha->Blackberry Q10->Blackberry Priv

(#28) Balika911 válasza Silenc3Hun (#26) üzenetére


Balika911
(PH! nagyúr)

A 120 Hz, illetve a FreeSync/VRR-támogatás elterjedése szerintem az egyik legjobb dolog lehet a következő generációban. Hasonló dobásnak tartom (a potenciál legalábbis megvan benne), mint amilyen a mostani generációban a HDR volt.

[ Szerkesztve ]

JBL Studio 220 hangdoboz eladó

(#29) Carlos Padre válasza cskamacska (#17) üzenetére


Carlos Padre
(PH! addikt)

Hát ez pont nem az AMD-n csúszott el, hanem a konkurencián, aminek nem volt hardvere hozzá így inkább elkezdte a 144fps és a perf/Watt az isten mantrát aminek a mostani játékok köszönhetőek. Nem túl szépek, pláne nem okosak, de úgy kell megírni őket, hogy az nvidianak feküdjenek.

Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.

(#30) bteebi válasza zzola (#10) üzenetére


bteebi
(PH! addikt)

Minden bizonnyal, akár csak az új PlayStation-nél.

#26: Igen, de a 8K az újabb, a legújabb buzz word, a jobb grafika meg gyakorlatilag bullshitnek hangzik...

[ Szerkesztve ]

Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.

(#31) hajbel válasza kikikirly (#20) üzenetére


hajbel
(őstag)

Ja, csak a jelenetek optimalizálása több időt elvesz, mintha nem raytracing jelenetek lennének, a nagy erőforrásigény miatt. Ezért sem sikerült normálisan optimalizálni még egyik játékban sem.

(#14) qad: Kivéve ha freesync tv vagy monitor a megjelenítő.

The Verge professional PC building guide: "You'll need a Swiss Army knife that hopefully has a phillips head screwdriver."

(#32) Duck663


Duck663
(senior tag)

Bennem most egy elég komoly őrültségnek tűnő kérdés merült fel. A két konzolról amit eddig tudunk az szinte tükörképe egymásnak. A M$ és a Sony felhős rendszerek terén összefogtak. Nem lehet, hogy a két konzol egy és ugyanaz? Csak a névben, külsőben, a szolgáltatásokban és az exkluzív címekben lesz eltérés.

Miért is gondolom ezt? A játékok fejlesztési ideje egyre hosszabb, egyre lassabb, a rendszerek teljesítményének növekedésével, egyre komplexebb, részletgazdagabb világok hozhatók létre, de ez egyre több és több idő, ezzel a lépéssel némiképp lerövidíthető az idő (multiplatform címek esetében). Plusz a fejlesztőeszközök is gyorsabban készülhetnek el, és hatékonyabbak lehetnek, kevesebb idő az optimalizálás is. A mai játékok többsége egyszerűen ronda. Nézzünk meg egy 2007-es Crysis-t, és nézzünk meg egy mai játékot. Eltelt 10+ év és minden tekintetben visszalépés történt, sokkal rondábbak a játékok, sokkal rosszabbul futnak ezek a játékok, és ráadásul úgy tűnik, mintha még a fejlesztési idejük is növekedett volna. Amin talán változtatnának, vagy az AMD részéről volt ilyen felvetés, hogy változtathatnának.

De ez csak egy őrült(ségnek tűnő) gondolat részemről.

[ Szerkesztve ]

Egy VEGA mindenek felett, na jó akkor majd a Navi! :D De most már aztán elég legyen a b@szakodásból. Igen, Win7-et használok, hogy ez büntetés lenne? Nem nagyobb, mint a Win10 önmagában.

(#33) zzola válasza Duck663 (#32) üzenetére


zzola
(PH! félisten)

Nem őrültség!

Viszont!

"A mai játékok többsége egyszerűen ronda. Nézzünk meg egy 2007-es Crysis-t, és nézzünk meg egy mai játékot. Eltelt 10+ év és minden tekintetben visszalépés történt,"

Ha te egy S3 trióval játszol most, akkor tényleg nem történt fejlődés!
Ugyan már, ne röhögtesd ki magadat!

Muhahahahahahaaa

(#34) kikikirly válasza hajbel (#31) üzenetére


kikikirly
(senior tag)
LOGOUT blog

Nvdia RT-ne keverjük ide,marketing bullshit,nemigen több.Quake 2 RTX jól néz ki,tényleg minden RT-vel van számolva nem csak a napsütés.Ilyen kis gépigényű játéknál tudják csak normálisan használni,ebből is látszik mennyire irreális most megjelenő játékba épkézláb teljesitmény elvárni a dedikált magok ellenére.
Tudom itt PH-n sokan 2080-al FullHD-ba játszanak és istenitik az RT-t, lelkük rajta.

Szerinted miért hangsúlyozzák ki mindkét Next Gen konzolnál RT képességet?
Ha nem is 100% RT ,de fények jelentős részét RT fogja számolni,érdemi mennyiségű munkát levéve a fejlesztők válláról.Konzolnál fix hardver,egyedi számláló egységek amik mindegyik konzolba benne van(PC-n valamennyi elbukott lásd PhysX társkártya ,vagy jövőbeli RTX gyorsítóról sincs semmi hír ,ha valamit szoftveresen kell támogatni ott bukik a dolog hogy a User várja rá a szoftvereket - legyen miért megvenni,a programozó meg várja hogy vegyék a hardvert - legyen célozható piac, és itt vége is a történetnek.)

(#35) zorrokalap válasza erer1000 (#27) üzenetére


zorrokalap
(kvázi-tag)

20 kepkocka alatt*

Ez az erobol megoldas, de egy jo motion blur + freesync/vsync sokkal termeszetesebben megoldja a dolgot, persze egy CS:GO-hoz 120hz jobb, de alig van egy-ket kompetitiv jatek ahol tenyleg kell a 120hz.
A legjobb persze mindketto minel tobb hz egy jo montion blur es vsync.
A problema csak az hogy szinte egy jatekban sincs rendes motion blur, mind el van tulozva, fake vagy tul sok eroforrast zabal.

P.l. sztem a Word of tanks egesz jo, de a DCS World undorito fake motion blur.

Tapasztalatobol irom van 144hzes monitorom is.

Csak hogy legyen ON is: a raytracing itt erdekes lehet mert nem mondhassak hogy vegyel 4*2080 Ti-t a quake II-hoz hanem abbol foznek ami van.
A 4k is rohejes 8k-rol nem is beszelve mert akkor nem lesz jobb a grafika, 4-szer erosebb = pont ugyanez a szint csak 4k-ban, de nem is azt irtak csak hogy tamogatja a megjelenitot.

[ Szerkesztve ]

(#36) erer1000 válasza zorrokalap (#35) üzenetére


erer1000
(őstag)
LOGOUT blog

A problema csak az hogy szinte egy jatekban sincs rendes motion blur, mind el van tulozva, fake vagy tul sok eroforrast zabal.

nekem első dolgom mindig kikapcsolni mindenhol, annyira természet ellenes az esetek döntő többségében sajnos, pedig nem lenne rossz dologa motion blur megoldás

Sony Ericsson W200i->Tmobile Vairy Touch->Alcatel OT 806->Huawei ascend Y200->Nokia Asha 302->HTC ChaCha->Blackberry Q10->Blackberry Priv

(#37) morgyi válasza Duck663 (#32) üzenetére


morgyi
(PH! kedvence)

A memórián kívül a PS4 és Xbox One is kb tükötképe volt egymásnak. A CPU magok számát/órajelét és a GPU CU-k számát órajelét most sem tudjuk. Mint ahogy a memória sávszélt sem. Illetve hogy kértek-e a saját API-k gyorsításához kitalált egyedi fixfunkciós IP-ket külön. Nekem sanszos hogy a Sony egy a PC-stől eltérő alapon működő Raytracing megoldást fog implementálni amihez esetleg fixfunkciós blokkokat is kér. Az MS-nél passz, mert erősen gyúrják össze a win-t és az xboxot egy platformmá

[ Szerkesztve ]

A Linux rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait

(#38) Carlos Padre válasza kikikirly (#34) üzenetére


Carlos Padre
(PH! addikt)

Egyelőre leragadt mindenki ott, hogy azt hiszik a Ray trace csak vizuális eyecandy, és mindenki krómozott felületet meg fénytörést/visszaverődést számoltat, ha kell ha nem, mert az nvidia azzal demozza, miközben be lehet fogni hangok visszaverődését számolni is, a ps5 egyik beharangozott fícsöre pont a nagyságrendekkel jobb hang lesz.

Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.

(#39) kwzatz válasza Duck663 (#32) üzenetére


kwzatz
(őstag)

"A mai játékok többsége egyszerűen ronda. Nézzünk meg egy 2007-es Crysis-t, és nézzünk meg egy mai játékot."
Tény, hogy lelassult a fejlődés, de azért van. A legtöbb modern fps-t (Doom, Metro Exodus, Far Cry 5, Battlefield 1-V, Destiny 2 stb. lehet sorolni) nyugodtan mellérakhatod grafika szempontjából, egyértelműen jobbak.

zorrokalap: "jo motion blur" - ez egy oximoron :D

(#40) Danex válasza zzola (#4) üzenetére


Danex
(PH! addikt)

Mert az XBOX főleg amerikában nem csak mint gamekonzol használják hanem mint multimédiás eszköz.

Igy pedig a gép alkalmas lesz akár a következő generációs 8K filmek, videóanyagok megjelenitésére is.

Xiaomi Mi 8 || Suzuki SX4 S-Cross GL+ 1L 6AT

(#41) joey04


joey04
(Jómunkásember)

A leleplezte "picit" erős, inkább beszéltek róla egy kicsit. :)

(#42) kikikirly válasza Carlos Padre (#38) üzenetére


kikikirly
(senior tag)
LOGOUT blog

+1
De jó hogy szóba hoztad a hangokat. :)
Én is és valszeg sokan mások is örülnének a realisztikusabb hangzásnak. :R

[ Szerkesztve ]

(#43) b. válasza Carlos Padre (#38) üzenetére


b.
(PH! nagyúr)

Még legalább 2 kommentet toljál Nvidia fikával, aztán áttérhetsz Xbox fikára.
Neked minden erről szól.

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) PSN: Wijberto: Xbox Live : Tiboa

(#44) runingman válasza laskr99 (#2) üzenetére


runingman
(tag)

Igen ha most jelenne meg, akkor beférne felső kategóriába. 2020 végén ez a hardver már több mint valószínű középkategóriás lesz, még ha annak a "csúcsa" is... szal eléggé elhamarkodott kijelentés volt ez tőled

(#45) runingman válasza Carlos Padre (#29) üzenetére


runingman
(tag)

AMD fanboy alert

(#46) b. válasza runingman (#44) üzenetére


b.
(PH! nagyúr)

Lehet éppen erősebb is, csak kérdés az ára. Valaki fórumokon 7- 800 dolláros árat is rebesget.Mondjuk az sem vészes nekünk kockáknak de azért az átlag emberkéknek lehet egy kicsit sok. 500 dollár fölé nem kellene menniük szerintem.

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) PSN: Wijberto: Xbox Live : Tiboa

(#47) morgyi válasza kikikirly (#42) üzenetére


morgyi
(PH! kedvence)

Ott a dedikált TrueAudio DSP a PS4-ben és a PS4 Pro-ban is. A Xboxban is van dedikált blokk de azt tudtommal az MS lelőtte elég hamar.
A fejlesztők nem igazán használják, a felhasználóknak nincs igénye rá. Az A3D meghalt (Thx Creative...) az EAX-ot az MS nyírta ki. A gamer réteg szépen lassan igénytelenné vált. Az eredeti Half Life-nak komolyabb hangzása volt A3D-vel mint egy mai AAA címnek. A legtöbb gamernek PC-n elég egy alaplapi hangkeltő.

A VR ami lendíthet ezen is, mert ott nagyon nem mindegy mennyire zökkent ki az élményből a valószerűtlen hang.

A Sony meg az MS-el bekaphatja közösen. A legtöbb konzolos gamer kitolja a hangot TV-re aztán csókolom, ott sokat nem ér a 3D hang. A Sony annyiból jobb, hogy a kontrollerhez csatlakoztathatsz komolyabb fülest, de azért könyörgöm ha már a Sony gyári fülese Bluetooth-os belehaltak volna ha bármilyen bluetooth hangkeltővel működne a cucc?

A Linux rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait

(#48) hajbel válasza b. (#43) üzenetére


hajbel
(őstag)

Ez már nekem is sok :DDD

The Verge professional PC building guide: "You'll need a Swiss Army knife that hopefully has a phillips head screwdriver."

(#49) Duck663 válasza zzola (#33) üzenetére


Duck663
(senior tag)

Nem S3 Trioval tolom, és nem is 640*480-on. Nem mindegyik játék csúnya, de bőven akad.

Nem túl régi játékok, Pl.: Hitman Absolution és nézd meg az új Hitmant. Persze lett DX 12 támogatás, de egyszerűen az egész csúnyább lett. Csak hogy egy példát említsek, a fejlesztő pedig ugyanaz.

Azt se hagyd ki, hogy milyen sebesség mellett mennek és hozzák azt a látványt. Nézd meg a Two Point Hospitalt.

(#39) kwzatz: Nem azt írtam, hogy az összes, azt írtam, hogy a többségük. Vannak kivételek, de általánosságban visszalépés történt. (Szerintem)

[ Szerkesztve ]

Egy VEGA mindenek felett, na jó akkor majd a Navi! :D De most már aztán elég legyen a b@szakodásból. Igen, Win7-et használok, hogy ez büntetés lenne? Nem nagyobb, mint a Win10 önmagában.

(#50) FollowTheORI válasza koxx (#11) üzenetére


FollowTheORI
(PH! nagyúr)

Mert jönnek a 8K tévék amit meg kéne hajtani valamivel?

Másrészt meg senkinek se fáj, mivel a HDMI 2.1 része, ha az támogatva van akkor ezis.

Ez nem azt jelenti mindent 8K-ba renderel... mint ahogy a One se renderel mindent 4K-ba, attól még hogy támogatja az UHD kijelzőket.

Nem is értem mi ez a kiakadás a 8K-ra, semmi köze a játékok grafikájához direktben.

[ Szerkesztve ]

Steam/Origin/Uplay/PSN/XBOX: FollowTheORI / BF V Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.