Új hozzászólás Aktív témák
-
energy4ever
addikt
A 3. reszben latott grafikat ha sikerul felulmulniuk, szerintem az egyik legszebb jatek lesz majd. Bar szerintem a Last of Us motorjat fogja megkapni, de remenykedek, hogy szebb lesz majd.
Kivancsian varom mar.
Amugy ez lesz az utolso Uncharted? -
Liquid Snake
aktív tag
Jól néznek ki a rajzok!
A Hideo Kojima Game
-
james001
veterán
Uncharted 1 feeling,ez tetszik Remélem azért hamarosan valami új mozgóképpel is megörvendeztetnek
https://psnprofiles.com/kazama001
-
v-paci
aktív tag
Van arról bármi infó, hogy a régebbi részeket újra kiadnák ps4-re?
"Mi kalandvágyból itthon maradtunk."
-
#20844032
törölt tag
Az első képről nekem inkább az első részből a jetski-s szakasz ugrik be a tengerbe süllyedt várossal
-
KisTücsök
addikt
válasz energy4ever #1 üzenetére
Ne inkább az egyik legjobb legyen? Az talán fontosabb. Vagy mindkettő.
-
huszar90
aktív tag
válasz energy4ever #1 üzenetére
Én úgy tudom ez lesz az utolsó
-
addikt
-
Logen88
aktív tag
Hangulatos rajzok, de jöhetne már valami trailer is.
The Last of Us is a masterpiece.
-
Garada
őstag
Eszméletlen jól néznek ki ezek a rajzok, bár tény, hogy ekkora részletességet nem kapunk a játékban az már biztos.
-
tDr1v3r
veterán
válasz Jeanne d'Arc #9 üzenetére
Kreatív emberkék léptek le tőlük nemrég, úgyhogy én kételkedek... de legyen jó, a trilógiát imádtam, már ha a harmadik rész szintjét hozzák tökéletesen elégedett leszek.
disznóvágás, nepotizmus, pálinkagőzös hedonizmus | intelhüttö (c) Tirexi, szívünkben őrzünk örökre <3
-
energy4ever
addikt
Elvileg utolso resz.
Eddigi sorozat sony alltal penzalt gyartok jatekai utolso resze nem volta legjobb.
Lasd: Ratchet, de hogy n.dog jatek is legyen jack and daxter.
Remelem jo lesz ettol fuggetlenul, bar azert lehet, hogy a sony nem kolt ra sokat, mivel nagy bevetelre szamithat, mar csak az elozo uncharted kedveloi alltal... -
krx21
nagyúr
válasz energy4ever #18 üzenetére
Gyakorlatilag 1. rész. Mert ez az első PS4-en...
-
kokobe
őstag
válasz energy4ever #1 üzenetére
Most ez komoly miért ne sikerülne felűlmúlniuk a 3. rész látványvilágát adott egy jóval erősebb hardver és a Naughty Dog nem ad ki hanyag munkát a kezéből szóval brutálisan komoly látványvilágra számíthatunk, nagyon ütős lesz a cucc véleményem szerint és még mindig nagyon dillemmázok melyik konzolt vegyem a ps4-hez az uncharted húz a boxhoz meg a forza...
<---AMD___ATi--->
-
Peat;)
veterán
Igen, vannak olyan több éves real time számolt tech demok amiket még ma sem közelítenek meg a játékok. Várjunk meg ingame jeleneteket kérlek, ezt már egyszer lezongoráztuk. Ne táplálj olyan reményeket amiknek semmi köze a valósághoz. Ezzel magad alatt is vágod a fát.
A képek nekem tetszenek, hangulatosak, már ezek is sokkal játék közelibbek mint amit az e3-on mutattak, lehet ez a cím lesz az ami miatt ps tulajjá válok.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ebben semmi olyan nincs, amit egy PS4 ne tudna megcsinálni. Sőt, ez a minimum szint az új generációban. A PS4 életciklusa végén pont ugyanúgy legyintesz erre a grafikai minőségre, ahogy most az Unchearted 1 esetében. Ez csak a kezdetet képviseli.
Ami miatt megdöbbentőnek hat a minősége, hogy soha nem használt technológiákra építenek. Ez egy paradigmaváltás, ha úgy tetszik, de ez lesz a norma, mert ez illik a PS4 hardveréhez. Viszont ahhoz, hogy ezt így lehessen használni teljesen a nulláról felépített motorok kellenek, amelyeket már úgy alkottak meg, hogy a GPU-t úgy kezelik, mintha az CPU-hoz mérhető tudással rendelkezni, mert a PS4-ben azzal rendelkezik, csak ezt ki kell használni.Az meg a másik dolog, hogy a játék vezető programozójának a kijelentését nem hisszük el. Milyen jogon kérdőjelezzük meg az állítását, amikor ő dolgozott ezen a rendszeren másfél évet.
Nézd meg azt is, hogy PC-n mi történt a Sniper Elite 3-mal. A terveket sutba lökve nem csak Mantle rendert írtak hozzá, hanem újraírták a motort, hogy jobban kezelje a low-level API-kat. Ez a konzolon a néha előforduló 40-50 fps-es minimumokat eltüntette és már fix 60 fps a sebesség. PC-n a Mantle jobb textúrákat eredményez, mert bár a felhasznált tartalom ugyanaz, de az Asura régóta olyan rendszert használ, hogy ha telítődik a memória, akkor nem a legjobb minőségű textúrákat tölti be, ezzel próbálja a memória felszabadítására vonatkozó utasításokat minimalizálni. Most hogy átírták a motort a Mantle kód PC-n is állandóan a legjobb minőségű textúrákat tölti be a kamera elé.
Számtalanszor leírtam. Nem az a baj, hogy a hardverek nem tudnak semmit, hanem az, hogy messze nem úgy használjuk őket, ahogy működnek. És ebben akkora minőségi ugrás lehetősége van, hogy az jelenti majd a next-gen éra eljövetelét. Nem véletlenül mondta Dan Baker, hogy az új érában ideje minden 3D-s szakkönyvet eldobni, mert az azokban leírtak az új hardvereken már lassúak és rossz eredményt adnak.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Peat;)
veterán
Persze mint a deep down, szépen folyamatosan lebutítják a grafikát. Hagyjuk már ezt a máshogy programozunk és hirtelen lead a gép 50x teljesítményt. A konkrét videonál maga az emberke még hihető, bár már azon is 1000x élsimítás van, biztos in-game tudjuk, de amikor kizoomol és a környezet mutatja akkor érződik hogy ez egy animáció, amit ismételten írom, simán meg lehet csinálni a játék motorjával. Sőt akár egy jópár éves játékmotorral is megcsinálható ugyanez a minőség, real time, ahol max te vélnél felfedezni különbséget szakmailag. Amikor majd a buja növényzet minden elemét a gép számolja, fizikai kontaktusok vannak, robbanások, npc-k, ai stb stb akkor ez a tech demo szépen tovaillan a távolba és megint egy jóslatod megy az amd összeesküvés elméleti x-aktákba.
A programban érdekelt fazon meg majd nyilván azt mondja, hogy gyerekek, ez nem in game, ez csak átvezető. Hát persze. Ott van a the order, arról is írtál cikket micsoda áttörés. Aztán jött a valós in-game bemutató, a karakterek még csak csak megmaradtak de a textúra sok helyen ocsmány és grafikai effektekkel próbálták meg ezt elfedni. Pedig az első videokban.... -
Abu85
HÁZIGAZDA
Szerintem analitikai élsimítás van rajta. Elég sok kutatás van ebben a témában. Az Ubisoft is bemutatott egy olyan megoldást, ami 4xSSAA szintű, temporálisan stabil eredményt ad, de csak 1-2 fps-be kerül, míg az SSAA ötödöli a sebességet. Nem hiszem, hogy akkora probléma lenne egy hasonló megoldást kifejleszteni a Naughty Dog számára. Ez egy tipikus példa a másképp programozásra, ami észvesztően magas sebességextrát kínál. Ha egy dolognál ez lehetséges, miért ne lehetne másnál is az?
Az AMD-nek ehhez semmi köze. Ők csak a hardvert adják. A szoftvert a Sony és a fejlesztők dolgozzák ki.
A The Order még mindig jó. Azért változott a grafika, mert időközben több effekt kész lett, így aktiválták azokat. Ez jellemző a fejlesztéseknél.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Redmi Note 8T - T-modell
- Milyen videókártyát?
- LEGO klub
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Milyen monitort vegyek?
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezetékes FEJhallgatók
- További aktív témák...
- PS5 Slim (garanciás)
- XBOX Series, ONE, S, X, XBOX360, PS4, PS5 konzolok és kontrollereik javítása garanciával üzletben!
- XBOX ONE S/X HDMI IC csere aznapi elkészüléssel, 3 hó garanciával, üzletben!
- XBOX Series S / X HDMI csatlakozó csere, 1 napos határidővel, 3 hónap garanciával, üzletben!!
- Új, bontatlan dobozos PS5 Pro 2TB-os gép 3 év gyári Sony garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest