- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
Hirdetés
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
ph A cég újdonsága azokat célozza, akik egy nagyobb fajta, hüvelykujjtámasszal ellátott, ugyanakkor pehelysúlyú eszközt vásárolnának.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pug
veterán
"Cross-Race Effect" a jelenség neve.
A study by Miami University psychologist Kurt Hugenberg and graduate students Michael Bernstein and Steven Young published in Psychological Science in 2007 highlighted the "cross-race effect", a well-replicated if not fully understood phenomenon involving difficulty in distinguishing between people of other racial groups.
Researchers point out that this can have diverse adverse consequences including the "disturbingly common occurrence of eye-witness misidentifications".
It has been argued that this may simply result from lack of contact with individuals of other racial groups. However, the current study found that the cross-race effect occurred in the absence of racial difference and may reflect the tendency to categorize people into in-groups and out-groups based on social categories like class.
Undergraduate study participants were told they were viewing computer screen images of fellow Miami students (the in-group) or students from Marshall University (football rivals and the "ultimate out-group"). All the faces were white; none were students at either university. However, participants proved better able to recognize faces they believed were fellow Miami students.
The researchers commented:
"People frequently split the world up into us and them, in other words into social groups, be they racial, national, occupational, or even along the lines of university affiliation. Our work suggests that the cross-race effect is due, at least in part, to this ubiquitous tendency to see the world in terms of these in-groups and out-groups."
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Moto G84 12/256 Viva Magenta - garancia 2025 november végéig
- Xiaomi 11T Pro 256GB Meteorite Gray (szürke)
- Samsung Galaxy S23 Ultra 12/512gb fantomfekete + gyári töltő + Sp Connect tok
- Új állapotú iPhone 13 256GB 91% akku - Vodafone/Független eSIM - Ingyen csomagküldés!