Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jim Tonic

    nagyúr

    válasz Auratech #38 üzenetére

    A GDDR5 a DDR3-on alapul, az égadta világon semmi köze még a DDR4-hez sem.

    Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

  • #65675776

    törölt tag

    válasz Auratech #38 üzenetére

    -És azon a mATX/mITX lapon van 4-6-8 memóriacsatorna? Nincs, maximum kettő, ami maximum 128 azonos hosszúságú adatvezetéket igényel (plusz a sallang). 4 csatorna esetén ez 256, 6 csatornánál 386, 8 csatornánál 512. Ez nem kicsit megbonyolítja a PCB-t, amit a kis méret még tovább bonyolít. Mind a kettő a többlet rétegszámot követeli, ez viszontgyönyörűen, közel exponenciálisan növeli a PCB árát.

    -64 bites ARM még csak papron létezik, piacra kerülése valamikor 2014-ben várható.

    -Azoknak az APU-knak a sávszéligényét láthatod ebben a tesztben is. Kb semmit sem számít ott sem a nagyobb memória sávszél, a két játék esetén 4,88% (DiRT3) és 8,3% (BF3). Figyelembe véve, hogy az elméleti maximális memória sávszél ~30%-kal nőtt nem mondanám egetverőnek. Szóval igény még ott sincs rá. A következő generáció már más kérdés, majd akkor térjünk vissza arra.

    -400MHz-es FSB a legelső P4-eknél és cerkáknál volt, azon csak az egycsatornás DDR400 fért át. A 800MHz-es QPB-n is csak a DC DDR400. Akkor minek mellé nagyobb? (Egyébként ezért volt baromság Athlon (XP) mellé a DC memóriavezérlő, a prociba képtelenség volt ugyanis annyi adatod bepréselni, lévén a FSB-je csak 400MHz-es volt maximum.)

    -Az GDDR5, de ezt már írták mások is. A másik, ami megakadályozza, hogy DIMM-et gyártsanak belőle az az elérés módja. Nincs olyan processzor amelyik tudná kezelni ezeket a RAM-okat. És nem is lenne optimális az a fajta blokkonkénti elérés egy CPU/APU számára.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák