- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Gaming notebook topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Micro Four Thirds
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- SSD kibeszélő
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
AusWolf
őstag
válasz Interceptor #18 üzenetére
Ez tény, de szerintem többet adna a látványhoz, mint a ray tracing. Ha már lezabáljuk a gépet, akkor ne csak a kés nézzen ki jól hátulról a negyedik asztal sarkán, meg a padlófényezés, hanem a karakter is, akivel éppen beszélek. A növényzet is jó példa, ott is van mit csiszolni.
Szilárd tárgyakat ezelőtt 10 évvel is tudtak szépen animálni. Az, hogy egy picit szebb lett, nem nagy dolog (szerintem).
[ Szerkesztve ]
Az önvezető autó olyan, mint az önmegivó sör.
-
Duddi
aktív tag
válasz Interceptor #7 üzenetére
Főként valósághűbb megvilágítást tudja nyújtani a sugárkövetés.
Gondolom ismerős hogy ha egy játékban van egy tükör ami nem külön játékelem mint a falloutban a karakterkreálás akkor az általában 2 fő kategóriába esik.
1. névelegesen tükör de nem tükröz vissza semmit
2. egy a környezethez képest gyengébb tükörképet ad amiben a játékos karakter nem látszik.Ez azért van mert míg a világ fényeit relatíve jól tudják utánozni (árnyékok textúrák jól visszajönnek) ugyanakkor a tükröződést már nehéz megcsinálni. Normál esetben a tükröződéshez a jelenetet fixen le renderelik még a készítése közben (bake) és ezt látod a tükörben ha ezután mondjuk törölsz egy bútort a jelenetből az a tükörképről nem tűnik el ahhoz újra kell "sütni"
A sugárkövetés (raytracing) ezt csinálja "valós" időben. Végigköveti egy fénynyaláb útját a forrástól az elnyelődésig beleértve a visszaverődést is. ezért lehet vele valósághűbb fényes felületeket és élethűbb megvilágítást csinálni.Kb ez. remélem segítettem.
-
AusWolf
őstag
válasz Interceptor #30 üzenetére
Az a baj, hogy a karakterek hitelességét sokminden rontja. Alacsony poligonszám, gyenge textúrák, rossz hajlások, torzulások, a haj kidolgozatlansága, plusz szexuális jelenetben a bőr finomságait is meg kéne valahogy jeleníteni, ami a fejlesztőknek a próbálkozások ellenére még mindig nem megy. Ezzel szemben egy csempés szobába beállított fényes tárgyakat mutogatnak minden techdemóban már tízen akárhány éve.
Tomb Raiderrel (még) nem játszottam sokat, pedig megvan Steamen.
Az önvezető autó olyan, mint az önmegivó sör.
-
Duddi
aktív tag
válasz Interceptor #41 üzenetére
Van trükk rá hogy megkerüld
A legegyszerűbb az, hogy a tükreid valójában "kijelzők" és egy a tükör síkjába pozicionált fix és láthatatlan kamera szereplővel "actor" összekapcsolod. így a kamera által rögzített képet kivetíted a kijelzőre (mintha a karaktereddel a biztosáig kamerán át néznéd magad.)
Hogy miért nem ezt használja mindenki a tükrökhöz azt csak tippelni tudom bár a sugárkövetésnél nem lehet erőforrás igényesebb -
Dtomka
veterán
válasz Interceptor #56 üzenetére
Igen jól optimalizált rendszer, ez is 1 érv mellette!
És már az sem igaz, h a windows 7 jobb játékra mint a 10
Windows 7 VS 8.1 VS 10 For Gaming