Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ragnar_

    addikt

    válasz Tigerclaw #16 üzenetére

    Nem vitatható, hogy a játékfejlesztés célplatformja a konzolok, de pont ezért jó a dx12, ha egy xbox játékot 'egy kattintásal' tudnak PC-re portolni, így nem kell külön csapatot dedikálni a PC-s verziónak, max néhány ember aki esetleg optimalizál+a teszterek, és ha 1 mill. fogy PC-re egy címből, azért az is bevétel. És szerintem egy VR feature többet ad a játékélményhez bármilyen más grafikai effekt, beleértve a 4k felbontást is. Mondjuk a szemenként 1400x1400, az pixelszámra majdnem 4k. A szemenkénti 4k-val max. képeket lehetne nézegetni a mai hardvereken, vagy full komolytalan grafikán játszani, amihez meg fölösleges a jó fölbontás. A 2005-ös grafikai szintű VR demokat hagyjuk, vegyük alapul mondjuk a SW Battlefrontot. De tényleg jó lenne egy olyan egységes VR rendszer, mint a dx12 a PC hardvereknél, ahol ugye tök mindegy, hogy milyen gyártmány pl. a VGA a játék ugyanúgy fut. VR esetében mindegy lenne, hogy Oculus, vagy Vive, vagy WinVR menne az adott játék VR módban.

    [ Szerkesztve ]

    Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming

Új hozzászólás Aktív témák