Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #72042496

    törölt tag

    válasz Duree #34 üzenetére

    Az miben nyilvánul meg, hogy a 32:9 nagy feladat a Windowsnak, vagy a VGA-nak?

    Kíváncsiságból beállítottam ezt a felbontást, és tényleg elég vegyes, ahogy a játékok reagáltak. Lehet, ha maga a monitor is ekkora felbontású lenne, akkor más lenne az eredmény. Így viszont a Renegade Ops 16:9-ben futott a képernyő közepén, a Tomb Raider: Underworld 16:9-es képet renderelt de széthúzta 32:9-re, de a Shadow Warrior 2 például tökéletes volt. Ebben igencsak tetszett is a széles képarány, pedig nálam csak 44"-os volt az átírt felbontással kikényszerített kép.

    Windows alatt viszont úgy éreztem magam, mintha egy méter magasságú folyosóba zártak volna, amiben nem tudok fölegyenesedni. :) Az 1080 sor miatt alig fért ki függőlegesen tartalom, 2160 sor után szörnyű volt bármit is csinálni így. (Használok olyan monitort, amelyik még 1080 sort se jelenít meg. Nyilván szokhatóak ezek a dolgok, de messze vannak a jótól. Nekem a 21:9 és az 1600 sor tűnne ideálisnak, úgy 55"-on - csak ilyen kijelző nincs jelenleg.)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák