Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Achill3uS

    veterán

    köszönöm a cikkben való utalást rudinak, első körön nem tekintem kudarcnak az eredményeket, de nagyon várom már, hogy hozzám és megérkezzen az Apex lap amit kifejezetten tuningerek készitettek tuningereknek. :R

    (#22) Dr. Akula
    szvsz nem érdekük. ha minden prociból kihozol legalább 50% plusz órajelet/teljesitményt akkor a saját maga konkurenciája felsőbb házban. másrészt pedig ekkora tételnél valoszinüleg a legolcsóbb pasztán komolyat spórolnak ami valahol szintén érthető.

    (#13) BalanceR, (#15) Aprósólyom
    milliószor húztunk párhuzamot az autosporttal. valamivel reklámoznod kell azt amit eladsz, és a potenciális teljesitmény egy nagyon erős alappillére az összes gyártó marketingjének.

    (#16) Aprósólyom válasza TeeJay (#14) üzenetére
    a sandy bridge-eket sokkal nehezebb delidelni mint a skylake és kaby lake szériát. ott még a nyák felső részén bőszen akadnak smd-k a mag mellett, azt pengével nem ajánlom még gyakorlott kéznek is kockázatos. de árulnak külföldi tuning shopok "delid die mate" néven erre kitalált biztonságosnak nevezhető eszközöket, csak az a gond, hogy annyiba kerül amit egy 2500k ér kb a piacon. és a paszta minőségének a romlása inkább az utolsó generációknál drasztikus mértékű (haswell óta mondjuk), és csak a s115x-ről mondható el. a szerver platformon továbbra is forrasztott kupak kerül a procikra, valoszinüleg ott belefér a büdzsébe és az üzembiztosság is nagyobb hangsúlyt kap.

    [ Szerkesztve ]

    "De tényleg, minek tuningolni? Újabban el sem olvasom a rekorddöntögető hírességek eredményeiről szóló beszámolókat. Teljesen fölösleges tuningolni. Főleg Intel processzort." Taranti (fanatikus tag)

Új hozzászólás Aktív témák