Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tigerclaw

    nagyúr

    Ezek az xy gyártó xy telefonjához kötött megoldások sosem lesznek kelendőek, max. ha fillérekbe kerül, mert mindenki tudja, hogy holnapután úgyis cserél telefont (főleg azok akik ilyen prémium telefonokat vesznek)

    Itt nem csak ezeket a Gear VR és Daydream megoldásokra gondolok, hanem az telefonhoz kötött okosórákra, kamerákra és hasonló kiegészítőkre.

    Amúgy fura, hogy az VR éllovas Occulus Rift tűnik a sereghajtónak.

    Azt előre lehetett tudni, hogy sok fejlesztőnek elég ha ráteheti a VR cimkét a játékára, mint anno a kinect esetében is és semmi minőséget nem kell adnia.

    Mire lesz normális tartalom, már a második, vagy talán harmadik generáció is az utcára kerül ezekből a VR sisakokból. Kíváncsi vagyok az MS lesz-e a nevető sokadik, vagy ők is játékok nélkül indítják a scorpiót és az emlegetett olcsóbb VR sisakjukat.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

  • Tigerclaw

    nagyúr

    Én még nem temetném a dolgot.

    Ezek még csak az első generációs sisakok, amik a boltokba kerültek. Most a sok visszajelzés alapján finomíthatnak ezeken. Elkerülhetetlen a felbontás növelése, javítani kell az ergonómián, vagyis legyen könnyű, kényelmes, "észrevétlen" hosszabb távon is.

    Komoly gép kell hozzá, ha AAA kategóriás játékokra akarják használni és ez az egyik achilles sarka, mert a komoly gép sosem lesz olcsó. Talán a következő XBOX ebben segíthet...ha ők is piacra dobják a saját sisakjukat. Lehet hogy jó okkal nem lettek early adopterek.

    Egy AAA kategóriás játék fejlesztése a nem VR piacon is hosszú évekbe telik szóval nem csoda, hogy olyan a választék, amilyen.

    A nem játék jellegű felhasználásoknak is nagyon nagy jelentősége lesz, sőt talán sokan nem is játékra veszik majd a VR sisakot...ami kvázi egy csapásra megoldja a drága hardver kérdését, mivel ezekhez nem kell. Ilyen felhasználás lehet a rengeteg meglévő 3D mozi nézése, megszabadulva a korábbi passzív és aktív szétbontás negatívumaitól. Másik felhasználás a kifejezetten VR-re készített mozik és filmek nézése. Nagyon fontos lesz a virtuális jelenlétre építő szolgáltatások megjelenése, ahol némi pénz ellenében elmehetsz - akár "élőben" - a föld másik pontjára nézelődni (webkamera 3D reborn), vagy beülhetsz egy virtuális székbe koncerteken, meccseken, híres egyetemek előadásaira. Limitáltan változtathatsz nézőpontot...pl. meccsen egyik, vagy másik kapu mögé, a lelátó bizonyos pontjaira, sőt később nem csak nézelődni lehet fix pontból, hanem kerülhet bele némi interakció is. Skype VR, virtuális séták, online kommunikáció a helyszínnel.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz Márton #29 üzenetére

    A saját tartalmakat ki is hagytam. Nem tudom, hogy van-e arra alkalmazás, hogy felveszel egy videot 180 vagy 360 fokos videokamerával és menet közben körbe tudsz forogni VR sisakban.

    Legutóbb mikor túráztam, megfogadtam, hogy legközelebb nem DSLR-t viszek magammal, hanem egy ilyen panoráma akciókamerát. Egyrészt mozgókép, amin sokkal több minden átjön, másrészt nem csak annak új élmény, akinek megmutatom, hanem nekem is, mert olyan dolgokat is látok utólag, amit ott nem láttam.

    Kár hogy ezek az olcsóbb VR sisakok csak 1-1 telefonnal működnek.

    [ Szerkesztve ]

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz Márton #33 üzenetére

    Igen, a 4k-s passzív 3D tévék és a VR sisakok hozhatnak némi frissességet a 3D piacba.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

Új hozzászólás Aktív témák