Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A bekezdést olvasd el. A Gen8 és a Gen7.5 EU-k esetében mindkettő 7 szálat futtat, két 128 bites vektormotor van bennük, 28 kB a GPR, és az említett bájt/cycle értékek sem változtak. Tehát amiről a bekezdés szólt ott nincs változás. Ezért van az a mondat egy szövegkörnyezetben. Gondolom az is észrevehető, hogy nem csak abból a bekezdésből áll a hír, illetve van egy pár oldal belinkelve, ahol minden, amit leírtál digitális papírra van vetve.
Esetleg egy "Itt"-tel tudok segíteni, hogy nyomatékosítsam a bekezdést.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Amikor én azt írtam pár hete, akkor még csak annyit írtak a kérdésemre, hogy javult. Nos, én beleírtam, hogy javult. Azt nem mondták, hogy mennyit, nekem meg nem volt kedvem találgatni. Azzal nem tudok mit tenni, hogy egy hónappal később elárulják, hogy mennyit javult.
Annyit tudok tenni most, hogy ezt a hírt kiegészítem. Ezzel az információval.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Semmi gond. Ennyit természetesen tudok tenni.
GPGPU/AVX2: Maradjunk annyiban, hogy mindkettőnek megvan a maga szerepe.
A fejlesztők irányai szerint egymás mellett fognak élni. Az AVX2 hasznos marad a szerverben, míg a multimédiás alkalmazások és a játékok fejlesztői inkább a GPGPU-t tekintik jó iránynak. Jobbára én arra gondolok, hogy melyik fejlesztőcsoportnak melyik a kedvezőbb. Például egy Adobe számára, amely cég már három éve aktívan fejleszt GPGPU-s kódot egyértelműen a GPGPU a jövő, mert az AVX-be kevéske pénzt nem raktak. Ugyanígy a játékfejlesztők helyzete. Bizonyos szerver munkafolyamatoknál a GPGPU-s kódokba raktak kevesebb pénzt.
Mivel a kódbázis drága, így egy ideig biztos arra építenek, amerre helyből elindultak/elindulnak.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz t72killer #39 üzenetére
Fontos másképp szemlélni a világot az új szabványokkal. Az adatlap az egyfajta kiindulópont a fixfunkciós motorok képességeire. De a VP9 és a HEVC is úgy van felépítve, hogy a dekódolás és a kódolás működését is a GPGPU-hoz igazították. Már amikor a szabványt kidolgozták, akkor az volt a cél, hogy GPGPU-n jól menjen függetlenül attól, hogy ez mennyire hátrányos a hagyományos feldolgozási formáknál. Innentől kezdve az egész egy szoftver lesz. Egy program, ami a GPU-n fut, és a képességeit nem a hardver, hanem a program tudása határozza meg. A hardvertől csak számítási teljesítményt követel. Fogd fel úgy, mint a CPU-n futó szoftveres kodekeket, csak ezek speciel a GPU-n futnak.
Ez az irány egyébként nagyon jó. Az új kodek profilok támogatása mostantól csak új szoftvert követel, de nem kell hozzá új hardver. Persze, ha megvan a számítási kapacitás. Visszatérünk oda, ahol régen még a fixfunkciós motorok előtt tartottunk, csak nem a processzormagok, hanem a GPU végzi el a számítást, de az élmény ugyanaz lesz. Ha nem megy valamelyik videó, akkor nem kell hozzá új hardvert, hanem be kell szerezni a megfelelő, nyilván lehetőleg a legújabb GPGPU-s kodeket és menni fog. Ennél jobban ez nem alakulhatna.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.