- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Apple notebookok
- Milyen TV-t vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Megérkezett a Razer új csúcsegere, a Viper V3 Pro
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- SONY LCD és LED TV-k
- Azonnali notebookos kérdések órája
Hirdetés
-
Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
ph A kissé megtévesztő külsejű, M.2-es modell valóságtól elrugaszkodott árral, illetve sebességgel kecsegtet.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
ma Nagy az aksi, gyenge a hardver, amiből hosszú üzemidőre lehetne következtetni. Tényleg így van?
Új hozzászólás Aktív témák
-
mickemoto
őstag
Mi kellene a mantale-hoz már ha volna? Elég egy amd vga?
-
mickemoto
őstag
válasz pulyka jocó #2 üzenetére
De nem kell amd-s proci is hozzá, elég ha csak a vga egy R-es példány?
Illetve win7-en is működik?[ Szerkesztve ]
-
mickemoto
őstag
válasz Balathruin #4 üzenetére
Szóval akkor amd cpu-val jobban megy mint akár egy csúcs intellel?
Például 8320-al jobb mint egy i5-el? -
A Mantle GCN Radeonok alatt működik, vagyis Radeon HD 7000-től felfelé.
Pontosabban: Radeon HD 7700/7800/7900 és az összes R szériás RadeonTámogatott OS-ek: Windows 7/8.1
#5: Nem, nem megy "jobban", pont az a lényege, hogy a CPU többletterhelést teljesen kiüti, tehát - nagyon leegyszerűsítve - egy jóval gyengébb CPU-val is egy adott VGA ugyanazt a sebességet hozza, mint egy bivalyerős CPU-val. Emellett a fejlesztők pontosan látják, hogy hol lehet a kódban még sebességet nyerni, de D3D alatt nem lehet. Emiatt sokkal hatékonyabb kódot lehet írni Mantle alatt. Még a felsoroltakon kívül rengeteg nagy előnye van.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
mickemoto
őstag
válasz huskydog17 #7 üzenetére
Köszi a felhomályosítást.
Van már valami játék amiben ez valóban működik? -
-
veterán
Állj-állj-állj!
Most az csak nekem új hogy jön a Ryse PC-re? Mikor ha szabad tudni, van már időpont?
Üdv. core2
-
válasz Neil Watts #11 üzenetére
Augusztus 7-én történt a bejelentés. Egyelőre csak annyit tudni, hogy ősszel fog megjelenni, de ennél jobban egyelőre nem szűkítették le az időpontot.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
mickemoto
őstag
válasz huskydog17 #10 üzenetére
Van erre vonatkozóan valami teszt a neten, mert például itt a ph-n a legújabb A10-7800 APU tesztben sem szerepel cpu-dvga teszt, pedig itt már lehetne legalább ezzel a három játékkal.
Ja és gondolom még nem jött ki úgy játék hogy a megjelenéskor is mantale támogatott, csak késöbbi javítással vált azzá? -
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha megkérdezel, megmondtam volna, hogy nem lesz benne Mantle. A Ryse még a Mantle támogatás előtti motor revízióra épül. Mivel a Cryteknek arra sincs pénze, hogy a dolgozóit kifizesse, így nehéz elvárni tőlük, hogy átálljanak az új revízióra.
Magát a Ryse is elég nehéz lehetett PC-re portolni, mert egy rakás új dolgot kapott a motor a Crysis 3-hoz képest.
A Radeon R9 290X CF egyébként a 4K-ra vonatkozik. A Gamescomon is ezen futtatták. Oda valóban kell. De Full HD-re elég egy is, vagy akár egy gyengébb VGA.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Nem akartalak ilyen aprósággal zaklatni.
Amúgy nem hiszem, hogy ne lehetne egyszerűen frissíteni a jelenlegi motor revíziót. Legfeljebb egy utólag patch-el simán be lehetne rakni.
Amúgy ezt az apró dolgot a Crytek nem hintette el, ráadásul mivel több hónappal a Mantle támogatás bejelentése után történt a PC verzió bejelentése, így teljesen logikus volt, hogy már Mantle támogatással fog érkezni. Erre ugye rátesz még egy lapáttal az is, hogy a Crytek a legmodernebb technológiákat ígérte, így abszolút kézenfekvő volt az új API megléte.
FullHD-ban képes lesz egy darab Radeon 290X a stabil 60 FPS-re, akár élsimítás nélkül?Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
válasz mickemoto #13 üzenetére
Persze, elég sok teszti s van a neten, de a legtöbbjük sajnos már elavult, mivel kora tavasszal vagy év elején készítették őket és azóta sokat változott a dolog, mint driver mind a játék kódja terén.
A legegyszerűbb, ha szétnézel a játék (BF4) topic-jában, ott sokan vannak, akiknél drasztikus sebességtöbbletet jelentett az új API, több olyan eset is van, ahol duplájára nőtt a játék sebessége.A Thief esetében nincs igazából jelentős fölénye a Mantle-nek, mert a Nixxes itt csak a shader fordítás miatt használta, ami nincs jelentős kihatással a végső képkocka sebességre.
A Garden Warfare-hez sajnos sehol sem találtam rendes összehasonlítást.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Futás, futópályák
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Apple notebookok
- Filmvilág
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 11 - népalma
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- DIGI kábel TV
- További aktív témák...