- Amazon Kindle
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- HP notebook topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Milyen videókártyát?
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
PROHARDVER!
Mobilaréna teszt: Honor 8 - tisztelet a kivitelnek
A fórumban a PH! lapcsalád moderációs szabályzata és a hatályos magyar törvények érvényesek. TILOS a WAREZ, valamint a telefonkészülék függetlenítéséről történő bejegyzések, továbbá szakmai topikban tilos hirdetni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
m-anti
csendes tag
Az Edigi garancia semmivel sem jobb, mint bármelyik másik. Ennek az a legfőbb oka, hogy nekik alapra nincsen szervizük, hanem a készülék gyártója szerinti márkaszervizbe viszik a döglött vasat. Ők csak postáznak, és azt is elég rosszul végzik, bár ez üzletenként változhat. Szegeden például amíg nyári szabadságát töltötte a szállítós bácsi, addig semmi nem ment sehova. Ez most idén éppen bő egy hét volt, 8 vagy 9 nap. Az Asus termékek az Asus márkaszervizbe mennek, ahol tisztességes munkát végeznek, gyorsan. Helyileg nem tudom hol vannak, de gyanús, hogy nem magyar országon, mert a két oldalas munkalapjukon csak angol szöveg található. Magyar szervizekben ezen a nyelven nem szoktak beszélni, az utóbbi időben még a magyart is törik. A kalandvágyó magyar szervizesek elmentek nyugatra. Sok márka pl. a Meizu, Sony a Cordon Electronics Kft.-nél végzi. Náluk a protokoll szerint először szoftvert frissítenek, ami egy hónapig tart. Teljesen mindegy mi a hiba, és az sem számít, hogy frissítés után marad a hiba, esetleg rosszabb lesz, ugyanis nincsen utóellenőrzés. Miután a továbbra is rossz telefonodat az üzletben átadják neked, érdemes rögtön megnézni, így megspórol az ember egy utat. Postafordultával visszamegy a szervizbe a készülék. Ekkor már belegányolnak, lelkiismeretlen szakbarbárok, utóellenőrzés ekkor sincsen, és egyébként később sem. Ez ismét egy hónap, megint megkapod az üzletben, ahol érdemes ismét ellenőrizni. Ha szerencséd van, akkor van még annyi szufla akkuban, hogy legalább megpróbáld bekapcsolni a készüléket. Ekkor rájössz, hogy már egyáltalán nem működik a telefonod, így megint megy vissza egy hónapra. Na ekkor van először némi sanszod, hogy működő telefont kapsz vissza, viszont közben legalább egyszer mély kisülésbe vitték a li-po aksit. Erre, 1-2 nap után fogsz rájönni, amikor a telód egy óra alatt lemerül, fél óra alatt feltölthető -ez utóbbi nem is lenne rossz dolog-, és a készülék házikója unibody. Gondolom már ki lehet találni, hogy ekkor mi következik ............................... -agyvérzés-.
Közben minden panaszod elutasítják. Csak tudd, hogy ezt számítógép végzi, a folyamat automatikus, így nyugodtan lehet panaszkodni bármeddig. Eddig 3 készülékből három esetében így zajlott a folyamat, illetve nagyon hasonlóan. Jó eséllyel a Motorola Defym is az ő áldozatuk lett, csak annak már nem találom a szerviz jegyzőkönyvét. Azt kell megnézni, hogy a garancia mögött melyik szerviz áll, mert a gari annyit ér. Eddig a meizu árát sikerült visszaszereznem, de csak békéltető testületi eljárással jött össze. Mind-e közben oly annyira madárnak néztek, hogy komolyan fontolóra vettem a repülést. Így visszagondolva végül repültem is. Egy sony elment a levesbe, de a másik áráért még folyik a birkózás immár negyedik hónapja. Természetesen közben már mindhárom helyett lett másik telefon, két Mate 8 és egy Redmi 3. Szerencsére eddig hibátlanul működnek. Nekem eddig az Asus és a Samu, na meg az Acer szervizei teljesítettek hibátlanul a gyors és tökéletes munkavégzéssel. Ja és nem utolsó sorban elnézést kértek a hibáért. Az Acer pl. háztól házig szállítással, szlovákiai szervizzel kettő hét.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Amazon Kindle
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- További aktív témák...