Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • p_adam

    addikt

    válasz .mf #65 üzenetére

    Nagyon össze-vissza megy a dolgok kötözése-csavarása.
    Az, hogy a Canon EF bajonettes, általában állóképes objektíveket használnak adapterrel/adapter nélkül főként videóra a PL alatt - igen, a sok 10000$-os RED kamerán is :) meg hogy a Nikon nem érdekelt a profi videokamerák gyártásban, két teljesen különböző dolog, egymáshoz nincs semmi köze.
    De ettől még külön-külön szerepe van abban, hogy videóra mit és miért választanak, van hova fellépni, a Nikon a Z bajonett jövőjét nem így látja, és ez az objektívparkon és annak várható bővülésén tökéletesen meg is mutatkozik.
    Sehol nem írtam hogy a Z6 rossz hibrid kamera lenne, csak nem az elsőrendű választás videóra, nem ezért fogja valaki ezt választani, jelenlegi állapotában nem illeszkedik ebbe a világba, hanem ezen kívül helyezkedik el (valami oka csak van, hogy úgy leárazták az EU-ban, és nem azért, mert így többet keresnek vele...)

    Igen, a Prores RAW van a Z6-ban (vagy a Sigma fp-ben), de gyakorlatilag az A7SIII lemossa mindkettőt ilyen téren, mert nem line-skippelt és nincs 30p-re belimitálva, 4k60p teljes szenzor, ez nagy különbség.

    Gyakorlatilag ezzel a szenzorral lesz a Prores RAW olyan, aminek pontosan lennie kéne, nem sok értelme van így a Filmmaker Kit-nek meg a fizetős RAW kimenetnek (csak eléggé nyomott áron, vagy lehet akciózni és ingyen adni), ha egyszer ez a kamera ugyanezt jelentős felárért, de sokkal jobban megcsinálja (nyilván az AF, ISO is sokkal jobb lesz, rolling shutter, stb.)

    Philip Bloom Q&A video egyébként van az A7SIII kameráról (meg review is lesz), mindent elmond a túlmelegedésről belső/külső kodek használatról működéséről stb. akit esetleg tényleg érdekel is a kamera, az nagyon sok hasznos információt talál benne, csak nagyon hosszú.

Új hozzászólás Aktív témák