- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Projektor topic
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Lenovo Legion és IdeaPad Y széria
Hirdetés
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bolondember
MODERÁTOR
ööööö....hááát.... izé, no... ha már a régi ügyfeleket is így rangsorolják, akkor fene se tudja...
Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
galyika
csendes tag
***************************************
Ez a véleményem, szombaton gondolkodtam, hogy aláírjam a 2 év hűséget, és vagyek telefont. Most meg vehtem a legdrágábban....ide most írjak valamit?
-
VD
őstag
válasz bolondember #1 üzenetére
És melyik szolgáltató nem rangsorol? A Platinkártyások?
Az a jó az egészben,hogy itt legalább korekt a dolog. Ha vállalod akkor ennyi és ennyi. Ha nem vállalod akkor meg annyi. Kész, nincs vita azt csá! -
petyus_
senior tag
Szerintem nem gáz a dolog, mivel sima hűségnyilatkozattal uannyiba kerülnek mint eddig, tehát teljesen mind1, h ez a legdrágább, eddig is ez volt.
-
shev7
veterán
csak jo lenne tudni, hogy a rangsorolas (marmint szerzodeshosszabitasnal) mi hogyan megy majd.
''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''
-
MODERÁTOR
-
Mac!
aktív tag
válasz Viktor0610 #6 üzenetére
''szerződés hosszabbításkor az ügyfelek telefonálási szokásaik alapján, kerülnek besorolásra''
Nekem ebből nem ez jött le, de attól még lehet, hogy neked van igazad. A leírtak alapján az eddigi Vodánál elköltött pénzük alapján lesznek besorolva az előfizetők, legalábbis az én olvasatomban.Milliók vágynak halhatatlanságra, de fogalmuk sincs, mit kezdjenek magukkal egy esős vasárnapon.
-
Gebriel
veterán
Vodánál elköltött pénzük alapján lesznek besorolva az előfizetők, legalábbis az én olvasatomban.
Miért a másik 2 szolgálatatttonál nem igy van?
Ha valaki szerzödést hosszabit akkkor dönthet hogy
1.Válasza az ''A'' ketegoriát
2.Választ egy másik kategoriát
Ilyen egyszerű.
Tehát ha valaki a Vodafone 300 csomagban van és lejárt a 2 éve akkor eldöntheti hogy pl a
SE M600 megveszi az ''A'' ketegoria szerint 75.990.-ftért
Vagy válalja hogy 1 évig még ebben a csomagban(''D'' kategoria) lesz és akkor meg veheti ezt a telot 45.990.-
Persze több variáció is van.
Lényeg az hogy uj készüél vásárlásánál legyen az uj vagy régi ügyfél,választhat kategoriát
[Szerkesztve] -
Mac!
aktív tag
Miért a másik 2 szolgálatatttonál nem igy van?
Ha ezt nekem írtad, akkor nem értem...
Nem mondtam se jót, se rosszat róla, hogy a másik két szolgáltatóval kelljen példálózni.
Lényeg az hogy uj készüél vásárlásánál legyen az uj vagy régi ügyfél,választhat kategoriát
Az új ügyfelek esete tiszta sor. Viszont ahogy az előbb is írtam, számomra az derűlt ki a leírásból, hogy a régi ügyfelek esetén az számít, hogy pl. havonta mennyit keresett rajtuk a Voda. Szerintem lehet akár Vodafone 50-ben is, ha otthagy náluk havonta 25 000-et. Ez természetesen egy elég erőltetett példa, de elképzelhető, hogy valakinek kedvezőbb egy olyan csomag, ami alapján egy új előfizetőnek nem adhatnak sokkal olcsóbban telefont, mert abból a csomagból nem feltétlenűl kapja vissza a kedvezmény árát a Voda, de egy régi előfizető az eddigi számláji alapján megkaphatja.
Persze gondolom, hogy a régi előfizetők előtt is nyitott az a lehetőség, hogy ha egy kedvezőbb kategóriába szeretnének kerülni, akkor ők is válthatnak csomagot, és vállalhatják egy évre a megtartását.
Ezt próbáltam az előbb is leírni, ha nem volt egyértelmű, akkor elnézést. És ez még mindig nem több, mint spekuláció.
[Szerkesztve]Milliók vágynak halhatatlanságra, de fogalmuk sincs, mit kezdjenek magukkal egy esős vasárnapon.
-
Gebriel
veterán
Mondjuk ez igy helytelen.
''szerződés hosszabbításkor az ügyfelek telefonálási szokásaik alapján, kerülnek besorolásra''
Max olyat tudok elkébzelni hogy az ügyfélnek a telefonálás szokásainak megfelelöen segitenek csomagot választani.
A Te példádat felhozva:
Ha van egy ügyfél aki a Vodafone 90-ben van és hosszabit a táblázat szerint ''B'' kategoriában megveheti a SE M600-t 64980-ért,de mivel kifizet havi 25.000ft akkor már jobban jár ha vált a Vodafone 800 és igy a ''D'' kategoria árában veheti a telefont.
DE A DÖNTÉS MINDEN ESETBEN AZ ÜGYFELEN VAN.
[Szerkesztve] -
Mac!
aktív tag
Mondjuk ez igy helytelen.
Már rögtön az elején leszögezném, hogy nem fogok vitatkozni spekuláción. Csak azért válaszolok, mert szerintem még mindig nem érted, hogy mit írtam.
Vodafone 50, 90, 200, 300, 500, 800 tipikusan rossz példa, csak azért ezt említettem, mert talán ez a legismertebb. Itt természetesen azt éri meg választani, amit átlagosan le is beszél az előfizető, és ez már be is határolja a kategóriáját.
Viszont ha jobban megnézed pl. az ''A'' kategóriát, akkor nem csak ezeket az előfizetéseket látod. A többi előfizetés esetében a Voda gondolom meghatározott egy minimum hasznot, és az alapján állította össze a kategóriákat, hogy ő semmiképp ne veszítsen a dolgon, viszont ezekből akár sokkal több haszon is származhat. Mivel a régebbi előfizetőknek ismerik a telefonálási szokásait, ezért az ő esetükben nem az előfizetés minimum hasznát nézik, hanem az eddigi ténylegest. Ez a logikus.
Hogy példát is mondjak:
Van több tanár ismerősöm, akik ugyanolyan kedvezményes csomagot használnak, de teljesen eltérőek a telefonálási szokásaik, és ezáltal a havi számlájuk is, tehát a Vodafone is eltérő nagyságú haszonhoz jut az egyébként azonos előfizetésekből, ezért logikusan a nekik járó kedvezmény mértéke is eltérő lesz.
Attól, hogy nagy és vastag betűkkel írsz, még nem lesz értelmesebb a mondandód.Milliók vágynak halhatatlanságra, de fogalmuk sincs, mit kezdjenek magukkal egy esős vasárnapon.
-
Gebriel
veterán
Húúú most vagy én vagyok nehéz felfogású(ami könyen meg lehet )
vagy Te nem érted.
Attol hogy a tanár ismeröseid ugyan abban a csomagban vannak és az egyik 1000ft bezsél a másik meg 10.000ft havonta,attol még ''nekik járó kedvezmény mértéke is eltérő lesz'',DE NEM attol Ő még nem bizos hogy olcsoban vehet telot.
Ha a vastag betüst nem értded akkor..... -
Mac!
aktív tag
Értem amit írsz. És persze, hogy nem biztos semmi, amit eddig leírtam. Én nem is állítottam soha, csak annyit, hogy az olvasottakból logikusan ez következik.
Szerintem az sokat segít, ha a Voda szemszögéből nézed a helyzetet, és az alapján újra elolvasod, amit eddig írtam. Én már többször elolvastam az általad írtakat, és úgy gondolom, hogy értem, de attól még mindig fenttartom a véleményemet.
Az utóbbi példánál maradva:
Miért kéne annak az ismerősömnek átváltania mondjuk Vodafone 500-ra, aki 10 000 Ft-ot fizet havonta, de mégis jobban megéri neki a jelenlegi csomagja? A Voda szempontjából pedig csak az számít, hogy mennyit keres rajta, szerintem.
De ha neked biztos infóid vannak, és az alpján írod, amit, akkor . Találkoztam már jópár illogikus dologgal, ez sem fog földhözvágni.Milliók vágynak halhatatlanságra, de fogalmuk sincs, mit kezdjenek magukkal egy esős vasárnapon.
-
Gebriel
veterán
Miért kéne annak az ismerősömnek átváltania mondjuk Vodafone 500-ra, aki 10 000 Ft-ot fizet havonta
Neki nem is kell hisz az a csomag amiben van az sokal több kedvezményt nyujt mint mondjuk egy V500ezért is van az ő csomagja(flotta) ''A'' kategoriában
Hisz kedvezményesen beszél.
Viszont aki mondjuk a V90-ben van és lebeszéli a 10.000 annak megéri váltani
Ennél jobban nem tudom a Vodafone szemszögéböl nézni
Logikus a godolkodásod.
''B,C,D'' vásárlása fix bejövetel
[Szerkesztve] -
Mac!
aktív tag
A Vodának szerintem azért azzal is foglalkoznia kell (mint minden más szolgáltatónak), hogy az ügyfelei elégedettek legyenek, és szerintem elég nagy ellenszenvet váltana ki a szolgáltató felé az, ha eleve ''fontosnak'' tartott személyek (flottások) azt érezhetnék, hogy az ő pénzük nem ér annyit a Vodának, mint bárki másé...
Az inkább már hazárdjáték, amit Te írsz, hogy ők úgyis maradnak, hiszen kedvezményesen beszélnek...
És akkor még mindig nem világos, hogy Te ezt miként értelmezed?:
A Vodafone ügyfélszolgálatától kapott tájékoztatás alapján szerződés hosszabbításkor az ügyfelek telefonálási szokásaik alapján, kerülnek besorolásra és vásárolhatnak új készüléket a négy ár valamelyikén.
Ha az lenne, amit Te mondasz, akkor én az ügyfélszolgálat helyében valahogy úgy válaszoltam volna egy hasonló kérdésre, hogy ugyanaz vonatkozik a szerződéshosszabbítókra, mint az új előfizetőkre.
[Szerkesztve]Milliók vágynak halhatatlanságra, de fogalmuk sincs, mit kezdjenek magukkal egy esős vasárnapon.
-
shev7
veterán
es ha olyan csomagom van (bonus) ami nincs a kategoriakba sorolva?
''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''
-
^Bundi^
senior tag
vazze ez nekem nagyon jo
samsung D900 39 990
most nagyon elkezdtem gondolkodniNos Omnes Una Manet
-
Gebriel
veterán
Azért megjegyezném a flottásoknak.
Hogy árulják már el mi a francért sirnak?
Hogy a ''legszarabb'' áron vhetnek telefont?
Nem tudom hogy a magyar ember ilyen telehetetlen vagy csak pár ember.
Nem elég hogy a speciális csomag miatt sokal,de sokal olcsoban beszélnek,ráadásul mp alapon,és még sorolhatnám.
Még a telefont is olcsoban akarják.
És ilyenkor persze a voda a szemét
Azért ezek az emberek egy kicsit elgondolkodhatnának. -
Mac!
aktív tag
Szerintem meg ez egy teljesen várható reakció, a fentebb említettek végett. Ezek az emberek nem véletlenűl kapják azokat a kedvezményeket, amiket kapnak.
És ez a vodának azért probléma, mert ha a konkurenciának van egy csöpp esze, akkor a számukra konkurens szolgáltatók elégedetlen előfizetőit célozzák meg az akcióikkal. Akár egy hasonló akcióval, ami vonatkozik a kedvezményezett előfizetőkre is.
Szerintem meg a Voda gondolkozhatna el inkább ezen, ha tényleg nem vonatkozik a kedvezményezettekre az akció.
Egyébként én nem vagyok flottás, D-s besorolású lennék, ezért az ötlet nagyon tetszik, de vannak gyerekbetegségei, ha valóban Neked van igazad.
[Szerkesztve]Milliók vágynak halhatatlanságra, de fogalmuk sincs, mit kezdjenek magukkal egy esős vasárnapon.
-
Gebriel
veterán
teljesen várható reakció
Egyetértek.
Van egy csoport akiknek olyan kedvezményei vannak amit publikusan nem lehet elérni.
Akinek ilyen csomagja van az tudja.
Erre még kedvezményesen is kajanak telefont másoknál?Miért?
A kedvezményüket megkaják a hivásaikra,de van akinek ez nem elég nekik még több kedvezmény kell még több és még több.(Akinek nem inge....)
Kérdem én hogy az a ''tanár'' aki csak 1000ft telefonál el az miér kapja meg olcsobban annál aki mondjuk V800 csomagban van és 15.000ft telcsizik.
persze felteheted azt a kérdést hogy mi van azzal a ''tanáral'' aki szintén 15000ft telefonál el egy honapban?
Nos ha ő egy publikus csomagban lenne akkor azért a 15000ft sokal kevesebbet tudna telefonálni.
Szerintem ez igy igazságos.
Tudod az az érdekes hogy mig ezek a katagorik csak a Multimádiás csomagokal voltak senki nem höbörgöt.
Érveidel megértem et öl fügettelenül. -
Mac!
aktív tag
Igazad van.
Az emberek általában nem tudják értékelni, amijük van. Csak akkor jönnek rá a valódi értékére, ha már elvesztették. (Sajnos én is ilyen vagyok.)
Tudod az az érdekes hogy mig ezek a katagorik csak a Multimádiás csomagokal voltak senki nem höbörgöt.
Nem véletlenül. Ez egy k**va jó akció, és mindenki szeretne benne részesülni, és csalódott, akit nem érint. És valjuk be, hogy van akinek a csalódottsága érthető... Mert van az éremnek másik oldala is, tehát nem csak a sokat költő előfizető jár jól a kedvezményes csomaggal, hanem a Voda is vele. Szerintem lényegesen nagyobb a Voda haszna egy kedvezményes csomagban elköltött 25 000 Ft-ból, mint egy V300-ból.
De örülök, hogy végül megértettük egymást.Milliók vágynak halhatatlanságra, de fogalmuk sincs, mit kezdjenek magukkal egy esős vasárnapon.
-
Gebriel
veterán
Én is örülök.
Söt van egy uj infom is.
Ha valaki szerzödést hosszabit publikus csomagban és magas számlái voltak
akkor az lehet,hogy olcsobb kategoriában megtudja venni ugy a telot hogy nem kötelezö megtartania 1 évig a tarifa csomagot
Pl: Vodafone Select-ben van a emberke és lejárt a 2 éve.Magas számlái voltak,és lehet,hogy azt ajánlják hogy megvehti a ''B'' kategoria szerint
[Szerkesztve] -
MODERÁTOR
-
KBear
tag
válasz Viktor0610 #28 üzenetére
No, a vodás egyedi elbírálást már ismerem
Igaz, a számláim összege alapján nálam ez a dolog egyébként sem fog játszani.
Azért kiváncsi vagyok, hány szerencsést fognak ebben a kegyben részesíteni. No majd meglássuk...XBOX (360, ONE) gamertag: KBear2112
-
Mac!
aktív tag
Az egyik tanár ismerősöm tegnap vett telefont, amikor is közölték vele, hogy ő A kategóriás, mivel flottás (a számlái rendszeresen 15 000 felett voltak).
És így megvehette azt a telefont 4000 Ft-ért, amit az ''akció'' előtt 90-ért kapott volna.
Elég érdekesen működnek nálatok a dolgok...Milliók vágynak halhatatlanságra, de fogalmuk sincs, mit kezdjenek magukkal egy esős vasárnapon.
-
Mac!
aktív tag
Mig egy publikus csomagban a következö kategoriához elég mondjuk a 15k nem valoszinü hogy egy flottásnál is elég lesz.
Naaa...
A D kategóriához is elég a 6000 Ft-os V300, és még a B-hez sem elég a flottás 15 000???
De alapból nem arról volt szó, hogy nem lett volna elég a havonta a Vodánál elköltött pénze, hanem az hogy flottásként nem kaphatott csak A-t...
Az meg már csak hab volt a tortán, hogy ''akciósan'' drágábban vehette meg a kiszemelt telefont.Milliók vágynak halhatatlanságra, de fogalmuk sincs, mit kezdjenek magukkal egy esős vasárnapon.
-
Gebriel
veterán
De alapból nem arról volt szó, hogy nem lett volna elég a havonta a Vodánál elköltött pénze, hanem az hogy flottásként nem kaphatott csak A-t...
Ez nem teljesen igy van....
spekuláció
A V300 az fix a 15.000 meg nem.
És ha lebontjuk egy publikusra a 15k lehet hogy csak 7.
[Szerkesztve] -
Mac!
aktív tag
Ez nem teljesen igy van....
Akkor ezt jó lenne tisztáznotok házon belül, mert azért az elég ciki, hogy magatok sem tudtok zöldágra vergődni a saját ''akcióitokon''.
A V300 az fix a 15.000 meg nem.
De ha az illető legalább 2 éve átlag 15k-t fizetett, akkor abból már bőven többet keresett a Voda, mint amennyit egy 1 éves V300-as csomagmegtartásból remélhet, tehát ami nálatok fix, hogy akik ösztönzés nélkül is termelnek, azoknak ló**sz jár nem kedvezmény.
Abban mondjuk igaza van a Vodának, hogy a magyar embernek lételeme a ló**sz...
És ha lebontjuk egy publikusra a 15k lehet hogy csak 7.
Az akkor sem A kategória, szvsz.Milliók vágynak halhatatlanságra, de fogalmuk sincs, mit kezdjenek magukkal egy esős vasárnapon.
-
Pter_
tag
Nekem BYOP csomagom van, ez a bónusz elődje, csak abban különböznek, hogy az alap percdíj él a havidíj lebeszélése után is. Kb. 10-12e-t fizetek havonta, kiszámoltam , hogyha publikus tarifát, mondjuk v300-at használnék gyakorlatilag pont ugyanennyit fizetnék havonta, természetesen ugyanennyi beszélgetésre. Szóval, ha majd telefont akarok venni, akkor kötök egy jó kis v300-at. Érdemes egy kicsit számolni...
-
Mac!
aktív tag
Érdemes egy kicsit számolni...
A Voda is jobban tenné, ha számolna néha egy kicsit...
Nem akartam Gebriellel újabb vitába bonyolódni, hogy mennyivel is kerülne többe publikus csomagban a telefonálás, mert tudom hogy Gebriel ragaszkodik ahhoz az illúzióhoz, hogy náluk minden tökéletesen működik...
A Voda helyében jól meg is fizetném az ilyen munkaerőt.
De még a legextrémebb esetekben sem kerülne a duplájába a publikus csomag szerintem (főleg nem egy 15 000-es előfizu esetén)...
Annak idején a T-nél volt először flottás előfizum, és utána jöttek be a relax-ok, akkor egy igen rövid számolgatás után rájöttem, hogy a relax 500-ban kevesebbet kéne fiztenem, mint a flottásban. Ügyfélszolgálat -> gépi hanos menü -> csomagváltás -> megtagadva -> kedves hölgy -> értetlenkedés (mindaddig amíg fel nem ajánlottam neki a két csomag közötti különbözetet) -> váltás. Ez egy laza fél délután alatt meg is oldódott.
Nem értem, hogy ha ennyire ragaszkodnak a szolgáltatók a flottásaikhoz, akkor a cég vezetése miért hoz olyan döntéseket, ami folyamatos mérlegelésre készteti a flottásokat???Milliók vágynak halhatatlanságra, de fogalmuk sincs, mit kezdjenek magukkal egy esős vasárnapon.
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Elektromos autók - motorok
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Medence topik
- Autós topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Magisk
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest